مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خوزستان در آیین اختتامیه جشنواره سلام گفت: جشنواره سلام برای تشویق و حمایت روابط عمومی‌های پرتلاش استان خوزستان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سعید رضوانی مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خوزستان با اشاره به نقش مهم روابط عمومی‌ها در امر اطلاع‌رسانی گفت: نکته مهم در عرصه اطلاع‌رسانی رضایت خداوند، مردم و بهبود امور است.

وی با اشاره به روش‌های جدید اطلاع‌رسانی در روابط عمومی بیان داشت: ما با استفاده از این روش‌های جدید، فضای کار را از مدیر محوری به موضوع محوری پیش بردیم. در عرصه‌های مختلف سعی کردیم حقایق را منتقل و موضوعات انفعالی خارج شویم.

جشنواره سلام برای تشویق روابط عمومی‌های پرتلاش برگزار می‌شود

رضوانی با تأکید بر شفافیت در امر اطلاع‌رسانی و جلب اعتماد مردم افزود: سیل ماه‌های نخست سال این امر را به‌خوبی ثابت کرد به‌طوری‌که مردم اطلاعات و اخبار خود را بر اساس اعتماد از دستگاه‌ها دریافت می‌کردند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خوزستان با بیان اینکه دستگاه‌های مربوطه در بحران سیل خوب عمل کردند، تصریح کرد: دستگاه‌ها ضمن توجه به ذائقه مخاطب بر اساس نیاز مخاطبان، رویداد‌ها را اطلاع‌رسانی کردند. استفاده از ابزار‌های جدید اطلاع‌رسانی ازجمله فضای مجازی در روز‌های بحران ظرفیت مهمی بود که به‌خوبی از آن استفاده شد.

جشنواره سلام برای تشویق روابط عمومی‌های پرتلاش برگزار می‌شود

وی اذعان داشت: سیل اخیر بحرانی بود که با اطلاع‌رسانی تبدیل به فرصت شد به‌گونه‌ای که از عالی‌ترین مقامات کشور در استان حضور یافتند و خوزستان بیش از گذشته موردتوجه قرار گرفت.

سعید رضوانی با بیان اینکه جشنواره سلام برای تشویق و حمایت روابط عمومی‌های پرتلاش برگزار می‌شود اظهار داشت: تقدیر از روابط عمومی‌های منتخب به معنای ضعیف بودن دیگر روابط عمومی‌ها نیست، این جشنواره فرصتی برای معرفی روابط عمومی‌های پرتلاش است. امیدواریم سال‌های آینده شاهد حضور روابط عمومی‌های دیگر در رتبه‌های نخست باشیم.

جشنواره سلام برای تشویق روابط عمومی‌های پرتلاش برگزار می‌شود

وی با بیان اینکه داوری بر اساس کیفیت آثار انجام شد، بیان کرد: در این جشنواره ۱۱۰ دستگاه شرکت کردند که از این تعداد ۸۵ اثر انتخاب و مورد ارزیابی داوران قرار گرفت که در نهایت ۲۶ اثر بر اساس محور‌ها و موضوعات ارائه شده به داوری گذاشته شد.

رضوانی گفت: سال گذشته هشت جلسه شورای روابط عمومی‌های استان را برگزار کردیم که حاصل آن برپایی نمایشگاه اشتغال و کارآفرینی در اردیبهشت‌ماه، نمایشگاه هفته دولت در شهریورماه و نمایشگاه چهل‌سالگی انقلاب در اسفندماه بود، این امر نشان‌دهنده اهتمام همکاران روابط عمومی دستگاه‌ها است.

انتهای پیام/گ

برگزاری جشنواره سلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.