پارک لجستیک محصولات کشاورزی جنوب کرمان باید اجرایی شود

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: پارک لجستیک محصولات کشاورزی در جنوب کرمان بعنوان یک خلا است که مطالعات اجرا و راه اندازی آن انجام شده که بایستی به مرحله اجرایی درآید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  نشست بررسی و طرح تحقیق و تفحص نماینده شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی از برخی دستگاه‌های وادارات کل استان در زمینه انتقاد از روند فعالیت‌های برخی دستگاه‌ها در شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد برگزار شد.

علی یارمحمدی عضو هیأت رئیسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در حاشیه نشست بررسی مشکلات زیرساخت‌های فنی و عمرانی شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد که در جیرفت برگزارشد گفت:حضور ما در مورد طرح تحقیق و تفحص نماینده جیرفت در مجلس شورای اسلامی  که به کمیسیون عمران تخصصی مجلس ارائه شده است.

وی با بیان اینکه ما در کمیسیون مجلس به جای اینکه بالاترین مقام کشوری را در مجلس و کمیسیون مورد سوال قرار دهیم در حوزه انتخابیه این موضوع با حضور مسوولان مربوطه در میان گذاشته شود.

عضو هییت ریسسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: طبق گزارش‌های داده شده اقدامات مطلوب بود، اما بایستی حرکت این فعالیت‌ها برای منطقه‌ای که محرومیت دارد بایستی این حرکت‌ها تندتر شود.

وی بیان کرد: ما از مدیران عالی استان و کشور درخواست داریم توسعه متوازن درست صورت بگیرد نه اینکه مردم در منطقه‌ای مثل جیرفت که بیشترین درآمد‌ها را دارد دچار مشکل باشد.

یار محمدی افزود:زنجیره‌های تولید را کم می‌بینیم به طوری که ارتباط این منطقه با بازار‌های مصرف آنطور که بایستی باشد نیست.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: پارک لجستیک محصولات کشاورزی در این منطقه بعنوان یک خلا است که مطالعات اجرا و راه اندازی آن انجام شده که بایستی به مرحله اجرایی درآید.

وی خواستار در نظر گرفتن مشوق‌های خاص برای حضور و سرمایه گذاری بخش خصوصی در این منطقه شد.

انتهای پیام/ی

بررسی راهکارهای رونق تولید در جنوب کرمان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار