جابجایی ۱۰۰ گیگابایتی فایل‌ها در دراپ‌باکس

دراپ‌باکس به کاربران خود اجازه می‌دهد فایل‌هایی تا حجم ۱۰۰ گیگابایت را در این فضای ابری جابجا کنند.

جابجایی ۱۰۰ گیگابایتی فایل‌ها در دراپ‌باکسبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، جابجا کردن برخی فایل‌های سبک مانند فایل‌های ورد با ایمیل بسیار آسان به نظر می‌رسد، اما زمانی که اطلاعات زیادی برای به اشتراک گذاشتن وجود دارد و حجم فایل‌ها به گیگابایت می‌رسد، می‌تواند دردسر زیادی برای انسان به وجود آورد. خوشبختانه، دراپ‌باکس جدید این مشکل را حل کرده است. Dropbox Transfer جدید به کاربران خود این اجازه را می‌دهد که فایل‌هایی را که تا ۱۰۰ گیگابایت حجم دارند، به راحتی با مخاطبان خود جابجا کنند. از همه مهم‌تر اینکه برای دریافت فایل‌ها از طریق Transfer لازم نیست هر دو طرف حساب کاربری دراپ‌باکس داشته باشند. بر اساس بیانیه دراپ‌باکس، کل پروسه جابجایی فایل‌هایی به این حجم با استفاده از دراپ‌باکس کاملا ساده و خودکار خواهد بود.

بر اساس اعلام سرویس دراپ‌باکس، برای جابجایی فایل‌ها در این سرویس تنها کافی است کاربران یک فایل را به روش درگ و دراپ (Drag & Drop) در این سرویس بگذارند. پس از اینکه جابجایی در فضای ابری انجام شد، کاربر یک لینک دریافت خواهد کرد که به هر آدرسی می‌تواند داده شود. این لینک می‌تواند به هر کسی داده شود و یا کاربران به سادگی می‌توانند یک ایمیل از پیش درست شده را از Transfer به شخص مورد نظر بفرستند. دریافت‌کنندگان تنها یک کپی از فایل اصلی را دریافت خواهند کرد که این یعنی فایل‌های اصلی دست نخورده باقی خواهند ماند.

Dropbox Transfer با دسته‌ای از ابزار کار خواهد کرد که به کاربران اجازه خواهد داد تا تجربه خود را به طور کامل شخصی‌سازی کنند. به عنوان مثال، امکان‌پذیر است که کاربران رمز عبور به یک فایل اضافه کنند، آن را ویرایش یا حذف کنند و همچنین می‌توانند یک تاریخ انقضا برای فایل مورد نظر، حتی پس از ارسال لینک مشخص کنند. در آخر، کاربران این گزینه را خواهند داشت که پس از دریافت شدن فایل توسط کاربر مورد نظر، یک نوتیفیکیشن دریافت کنند و بدانند چه کسی آن فایل را دریافت کرده است.


بیشتر بخوانید: سیستم عامل انحصاری هوآوی سرانجام مورد آزمایش قرار گرفت


در حال حاضر، Dropbox Transfer برای کاربرانی فعال شده است که اجازه دسترسی به نسخه بتای آن را دارند و به زودی برای همه کاربران فعال خواهد شد در نتیجه اگر شما یکی از اکانت‌های بتای این سرویس را دارید، می‌توانید از این سرویس با امکانات کامل استفاده کنید.

انتهای پیام/

امکان‌پذیر شدن جابجایی فایل تا ۱۰۰ گیگابایت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار