اعزام نخستین گروه زائران مازندرانی از فردا شب به سرزمین وحی

جانشین مدیر حج زیارت مازندران گفت: نخستین گروه زائران مازندرانی فردا شب از فرودگاه بین المللی دشت ناز به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

جعفری جانشین مدیر حج و زیارت مازندران در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: اعزام زائران مازندرانی حج تمتع امسال از فردا شب آغاز و  بمدت ۸ روز در غالب ۱۷ پرواز از فرودگاه دشت ناز به سوی مدینه منوره انجام می‌شود.
 
وی افزود: ۴ هزار و ۲۴۵ زائر مازندرانی امسال به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.
 
جعفری با بیان اینکه اعزام زائران مازندرانی در قالب ۳۰ کاروان انجام می‌شود، افزود: ۲۹ کاروان مدینه قبل هستند و یک کاروان که از فرودگاه استان گلستان عازم می‌شود، مدینه بعد است.

جانشین مدیر حج و زیارت مازندران گفت: بیمارانی که دارای بیماری خاص بوده برای به همراه آوردن دارو‌های تخصصی خود با پزشکان مربوطه هماهنگی و از آوردن دارو‌هایی که در لیست سیاه قرار دارند، جدا خودداری کنند.

 

وطن خواه مدیرکل فرودگاه‌های مازندران نیز  با بیان اینکه نخستین گروه از کاروان حجاج مازندران، فرداشب با دو پرواز از فرودگاه بین المللی شهرستان ساری عازم سرزمین وحی می‌شوند، گفت: امسال با افزایش ۲۳ درصدی، تعداد زائران مازندرانی حدود ۴ هزار و ۴۰۰ نفر بوده که در قالب ۳۰ کاروان با ۱۷ پرواز از فرودگاه بین المللی شهرستان ساری به خانه خدا مشرف خواهند شد.


وی  با بیان اینکه مراسم اعزام نخستین گروه از کاروان حجاج مازندران فرداشب ۲۲ تیر با (دو پرواز ۲۰:۴۰ و ۲۲:۳۰ دقیقه) با بدرقه مسئولین استانی، شهرستانی و فرودگاهی انجام می‌شود افزود: ناوگان شرکت‌های هواپیمایی داخلی، مسئولیت پرواز‌های حج تمتع را بر عهده داشته و به همین دلیل تمهیدات لازم برای زمانبندی و هماهنگی‌های پروازی با هدف ارائه خدمات بهینه به زائران اندیشیده شده است.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران گفت: بر اساس برنامه زمان بندی شده مقرر شد تا عملیات پروازی بازگشت حجاج از ۲۲ مرداد امسال آغاز شود.

۳ هزار و ۲۰۰ نفر پارسال از مازندران به حج تمتع اعزام شده بودند.
انتهای پیام / آ
 



اعزام ۴ هزار و ۲۴۵ زائر مازندرانی به سرزمین وحی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار