امام‌جمعه گرمسار:

ترویج فرهنگ برهنگی توطئه دشمن در مقابله با حجاب بانوان ایرانی است

حجت الاسلام آرامی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی حجاب بانوان ایرانی را نشانه گرفته‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حجت الاسلام سید علی رضا آرامی امام‌جمعه گرمسار در مراسم تجمع مردمی حجاب و عفاف در میدان امام خمینی (ره) گرمسار با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی هجمه‌های متعددی را برای تغییر فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی وارد کرده‌اند، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی بعد از شکست سنگینی که در مرز‌های ایران متحمل شدند متوجه شدند که مردم ما را نمی‌توانند به زانو در آورند لذا برای تغییر فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی برنامه‌ریزی کردند.

وی با بیان اینکه تیر ضد فرهنگی دشمنان حجاب بانوان ایرانی را نشانه گرفته است، افزود: امروز بانوان مسلمان ایرانی همواره با حضور خود در صحنه‌های ملی و انقلابی حماسه آفرینی کردند و مشتی کوبنده بر دهان یاوه گویان جهان اسلام زدند.

امام جمعه گرمسار با تاکید بر لزوم مقابله با دشمنان در عرصه فرهنگی، تصریح کرد: دشمنان همواره در کمین هستند و از هر فرصتی برای تضعیف و تغییر فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی استفاده می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دشمنان در صدد حذف حجاب در بانوان هستند، خاطرنشان کرد: حذف حجاب بانوان به منزله شکست بنیان خانواده و عدم تربیت صحیح سرمایه‌های انسانی و آینده‌سازان کشور است.

حجت الاسلام سید علی رضا آرامی با اشاره به ضرورت هوشیاری در برابر دشمنان و توطئه‌هایشان به خصوص در حوزه حجاب و عفاف،بیان کرد: حفظ حجاب بانوان در اسلام سفارش شده است و باید به این امر توجه ویژه شود.

انتهای پیام / م

ضرورت هوشیاری بانوان ایرانی در حفظ حجاب

برچسب ها: احکام شرعی ، دشمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار