امام جمعه میامی خبر داد؛

استقبال مردم میامی از خادمان رضوی و پرچم علی بن موسی الرضا (ع)

حجت الاسلام قربانعلی صفایی پور گفت: خادمان رضوی حامل پیام محبت و مهربانی امام رضا (ع) و اهل بیت (ع) هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حجت الاسلام قربانعلی صفایی پور امام جمعه میامی در تجمع بزرگ حجاب و عفاف همزمان با آئین استقبال از خادمان رضوی در گلزار شهدای شهر میامی، ضمن تبریک دهه کرامت و گرامی‌داشت ولادت با سعادت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (ع) گفت: کرامت در واقع به معنای جوانمردی و بخشندگی است و بر اساس روایات، انسان کریم علائمی دارد و اولین علامت آن خدمتگزاری بی منت به مردم محسوب می‌شود.

وی درباره ویژگی‌های انسان‌های کریم نیز افزود: دومین شاخصه کریم علاوه بر خدمتگزاری منتظر درخواست مردم نیست و قبل از درخواست به دنبال رفع مشکل مردم است.

امام جمعه میامی با بیان اینکه انسان کریم خطای دیگران را نادیده می‌گیرد، ابراز کرد: انسان کریم شاکر خالق و خادم مخلوق است و به کم نیز قانع است لذا باید همگی شاکر نعمات الهی باشیم تا در زمره کریمان محسوب شویم.

وی در دیگر بخش سخنان خود گفت: خادمان حریم رضوی حامل نور و معرفت و برکت از وجود امام رضا (ع) هستند و عطر وجود گل محمدی را در جامعه می‌گسترانند.

 حجت الاسلام قربانعلی صفایی پور با بیان اینکه خادمان رضوی فضای جامعه را معطر می‌کنند، گفت: حضور معنوی خادمان رضوی همراه با پرچم متبرکه حرم رضوی موجب رشد و کمال جامعه می‌شود و آنانی که از مسیر ولایت و صراط مستقیم جدا افتاده اند به راه درست هدایت خواهند شد.

وی با بیان اینکه حرکت خادمان آستان قدس رضوی افتخار آفرین برای شهرستان میامی است، گفت: افتخار مردم میامی میزبانی از خدام و زائرین حرم رضوی است و مردم و مسئولان باید قدردان این لطف خداوند به مردم میامی باشند.

امام جمعه میامی در پایان به برکات و آثار معنوی استقبال از خادمان رضوی نیز اشاره کرد و تاکید داشت: استقبال مردم از سفیران معنویت نشان از ولایت مداری و پایبندی به صدق و امانتداری مردم است.

انتهای پیام / م

استقبال مردم از سفیران معنویت نشان از ولایت مداری و پایبندی به صدق و امانتداری مردم است

برچسب ها: ائمه اطهار ، مردمانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار