۳ مصدوم در حوادث شب گذشته شهر کرمان

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان از سه مورد حادثه که شب گذشته در شهر کرمان رخ داد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  علی عسکری مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان گفت: طی تماس تلفنی از سوی شهروندان در ساعت ۲۰ و ۴۸ دقیقه شب گذشته با ستاد مرکز فرماندهی عملیات (۱۲۵) این سازمان از طعمه حریق شدن یک دستگاه خودرو اطلاع یافتیم.

وی محل حادثه را خیابان شهرک استانداری واقع در بولوار جمهوری اسلامی اعلام و افزود: بلافاصله دو تیم اطفاء حریق این سازمان از نزدیکترین ایستگاه‌ها به محل حادثه اعزام و در کمترین زمان ممکن حریق توسط آتش نشانان اطفاء شد.

عسکری از نجات دو نفر ازشهروندان توسط آتش نشانان خبر داد و بیان کرد: در ساعت ۲۱ و ۴۸ دقیقه یک مورد حادثه واژگونی خودرو در بزرگراه امام خمینی (ره) آگاه شدیم.

وی افزود: در این حادثه یک دستگاه خودرو پراید واژگون شده بود که به علت شدت حادثه دو نفر سرنشین خودرو مصدوم و در خودرو محبوس شده بودند.

وی عنوان کرد: تیم امداد و نجات اعزام شده به محل حادثه با توجه به وضعیت سرنشینان خودرو خصوصا گیر کردن یک نفر از مصدومان از ناحیه سر و گردن در بین آهن پاره‌ها با مهارت و دقت اقدام به خروج مصدومان این حادثه کردند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی همچنین از اطفاء حریق یک مورد حریق لوله گاز در بولوار شاهد خبر داد.

وی گفت: این آتش سوزی در ساعت ۲۱ و ۵۰ دقیقه شب گذشته رخ داد که سریعا دو دستگاه خودرو اطفاء حریق از دو ایستگاه آتش نشانی به محل آتش سوزی اعزام و انفجار و آتش سوزی که به علت بی احتیاطی در حفر کانال رخ داده بود توسط آتشنشانان مهار و از وقوع حادثه‌ای بزرگ جلوگیری شد.

وی در پایان گفت: یک نفر از شهروندان در این حادثه مصدوم شده است.
انتهای پیام/ی

حوادث شب گذشته در کرمان

برچسب ها: حوادث ، آتش نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار