رئیس کمیته فرهنگی و آموزش ستاد اربعین کشور در اراک؛

اقدامات زیرساختی و اساسی برای رفاه بیش از ۳ میلیون زائر اربعین فراهم شده است

رئیس کمیته فرهنگی و آموزش ستاد اربعین کشور در سفر اراک از اقدامات زیرساختی و اساسی برای رفاه بیش از ۳ میلیون زائر اربعین خبرداد.

اقدامات زیرساختی و اساسی برای رفاه ۳.۵ میلیون زائر اربعین فراهم شده است به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، حجت الاسلام احمدی رئیس کمیته فرهنگی و آموزش ستاد اربعین حسینی در جلسه کمیته فرهنگی و آموزش ستاد اربعین استان مرکزی در اراک با بیان اینکه اقدامات زیرساختی و اساسی برای رفاه زائران پیش بینی شده است گفت: پیش بینی می‌شود سه تا سه و نیم میلیون زائر ایرانی در اربعین حسینی شرکت کنند.

حجت الاسلام احمدی یکی از عوامل افزایش زائران اربعین را حذف روادید اعلام کرد و افزود: خوشبختانه با این اقدام زائران ایرانی بیشتری در مراسم اربعین حسینی حضور پیدا می‌کنند.

وی با بیان اینکه امیدواریم با مشارکت مردمی بیش از پیش زائران با آسوده خاطر سفر کنند اضافه کرد: حفظ کرامت و شان مراسم اربعین اولویت اصلی ستاد است و انتظار داریم با همکاری استان‌ها و ایده‌های نو مراسم اربعین حسینی را به نحو احسنت برپا کنیم.

تاکید بر هماهنگی هرچه بیشتر کمیته‌ها

رئیس کمیته فرهنگی و آموزش ستاد اربعین حسینی کشور با تاکید بر هماهنگی هرچه بیشتر کمیته‌ها از آن‌ها خواست برای هر گونه اقدامی ستاد را در جریان بگذارند.

وی خطاب ازخبرنگاران خواست ضمن رعایت نکات امنیتی و ایمنی و همچنین حفظ شان و منزلت زائران و مردم عراق که میزبان هستند به پوشش هرچه بهتر این مراسم از زوایا و موضوعات مختلف بپردازند تا در سطح بین المللی پیام اربعین را برسانند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.