آموزه‌های قرآن، زمینه ساز پیشرفت بشریت

آموزه‌های قرآن کریم، زمینه ساز پیشرفت واقعی بشریت است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حجت الاسلام ستار علیزاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان در آیین اختتامیه چهل و دومین دوره مسابقات استانی قرآن کریم گیلان در سالن اجتماعات بانک ملی رشت، گفت: قرآن کریم یه وسیله مدرن برای هدایت و نجات بشریت است و آنچه انسان که در حوزه‌های مختلف به آن نیاز دارد در قرآن آمده است.

وی، با بیان اینکه قرآن کریم سالم‌ترین راه برای نجات انسان است، افزود: آموزه‌های قرآن کریم، زمینه ساز پیشرفت واقعی بشریت است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گفت: هرکسی با قرآن مانوس شود از بدی‌ها و عیب‌ها و نقص‌ها مبرا و عاری است و خانه‌ای دارای خیر و برکت است که از آن صوت و تلاوت قرآن کریم به گوش برسد.

حجت الاسلام ستارعلیزاده افزود: اگر بخواهیم جامعه همراه با امنیت داشته باشیم باید به قرآن رجوع کنیم.

وی، با بیان اینکه آرامش واقعی و امنیت حقیقی در جامعه‌ای حاکم می‌شود که در آن تلاوت و عمل به قرآن وجود داشته باشد، گفت: نام و فرهنگ و سخنان ائمه بعد از قرن‌ها به علت عمل به قرآن ماندگار شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان، با گرامیداشت دهه کرامت، افزود: سخنان و مبارزات فرهنگی و سیاسی امام رضا (علیه السلام) و پاسخ به شبهات از سوی ایشان، برگرفته از آیات قرآن است.

حجت الاسلام علیزاده، با اشاره به اینکه امروز دنیای اسلام مدیون فرهنگ رضوی و قرآن است، گفت: اقتدار و عظمت و عزت و صلابت و شکوه ما به برکت وجود امام رضا (علیه السلام) و قرآن است.

وی با اشاره به پنج ذی القعده، روز بزرگداشت امام زادگان، تصریح کرد: برکاتی نصیب جامعه ما می‌شود به برکت وجود امام رضا و امام زادگان است.

 

انتهای پیام/م.ع

قرآن کریم زمینه ساز پیشرفت بشریت است

برچسب ها: سازمان اوقاف ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.