معاون وزیر صمت:

تعداد خودرو‌های ناقص در کف پارکینگ‌ها کاهش یافت

مقیمی گفت: خودرو‌های ناقص در کف پارکینگ‌ها در مقطعی به حدود ۱۰۰ هزار خودرو رسید که با اقدامات صورت گرفته طی چند مرحله این تعداد را کاهش دادیم.

تعداد خودرو‌های ناقص در کف پارکینگ‌ها کاهش یافتبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از صدا و سیما، فرشاد مقیمی معاون صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: امروز یکی از خودروسازان بزرگ وعده داده که طی هفته جاری تولید خودرو‌های ناقص را به صفر می‌رساند.


بیشتر بخوانید: لزوم تداوم همکاری‌های صنعت با دانشگاه 


وی با بیان اینکه تعداد خودرو‌های ناقص در کف پارکینگ‌ها در مقطعی به حدود ۱۰۰ هزار خودرو رسید، افزود: با اقدامات صورت گرفته طی چند مرحله این تعداد را کاهش دادیم.

مقیمی افزود: با اقدامات صورت گرفته در روز‌های آینده تولید خودرو‌های ناقص به حداقل می‌رسد.

وی با بیان اینکه تاخیری در تامین نقدینگی برای خودروسازان داشتیم، گفت: در بازه زمانی حدود ۵ هفته سعی می‌کنیم خودرو‌های ناقص مانده در پارکینگ، با تامین قطعات به مردم تحویل شود.

مقیمی با بیان اینکه همه قطعات کسری خودرو‌ها شناسایی شده است، افزود: بخش‌های مختلفی را برای تامین این قطعات پیش‌بینی کرده‌ایم، اما از زمان سفارش قطعه تا تولید و ورود آن به کارخانه کمی زمان نیاز است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با تامین قطعات و ورود آن‌ها به خط تولید میزان عرضه در بازار نیز بیشتر خواهد شد و شاخص‌های قیمتی نیز نشان از کاهش نسبی قیمت خودرو در بازار دارد.

انتهای پیام/

کاهش نسبی قیمت خودرو در بازار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
m
۰۹:۰۳ ۲۳ تير ۱۳۹۸
از پارکینگی به پارکینگ دیگه هدایت شده
آخرین اخبار