راه اندازی اولین اورژانس اجتماعی شبانه روزی در قزوین

در مراسمی با حضور استاندار قزوین، اولین اورژانس اجتماعی شبانه روزی در قزوین فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، به مناسبت هفته بهزیستی مدیرکل و معاونان و مدیران شهرستان‌های بهزیستی استان قزوین با زاهدی استاندار قزوین دیدار و گفتگو کردند که در این مراسم با تماس استاندار قزوین با خط شماره ۱۲۳ اولین اورژانس اجتماعی شبانه روزی در شهر قزوین فعالیت خود را آغاز کرد.

عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در این مراسم با اشاره به اهمیت پیشگیری در فعالیت‌های بهزیستی یادآورشد: در حوزه پیشگیری همه باید همکاری کنند تا کار‌ها به نتیجه برسد و اگر خانواده‌ها مشارکت جدی نداشته باشند موفقیت‌ها کمتر می‌شود.

وی بیان کرد:، چون خانواده‌ها به علایم بیماری توجه ندارند معمولاً هزینه‌های زیادی برای درمان پرداخت می‌کنند در حالی که با فرهنگ سازی باید به خانواده‌ها یاد بدهیم که در برابر کوچکترین نا هنجاری در رفتار فرزند خود حساس و نگران باشند و آن را پیگیری کنند تا به مشکلی بزرگ تبدیل نشود.

زاهدی افزود: در حوزه توانبخشی در کنار کاهش آسیب‌های جسمی و روحی باید به برخی مسایل مانند مهارت‌های زندگی و حرفه‌ای هم اهمیت داد تا فرد احساس مفید بودن کند و زودتر بهبود یابد.

وی گفت: باید پیشگیری در اولویت برنامه‌ها باشد و در این میان رسالنه‌ها می‌توانند در فرهنگ سازی و اطلاع رسانی مشارکت بیشتری با بهزیستی داشته باشند.

در بهزیستی استان قزوین هشت مرکز اورژانس اجتماعی روزانه و یک مرکز شبانه روزی راه اندازی شده است و در حزوه آسیب‌های اجتماعی به مراجعان و تماس گیرندگان خدمات مشاوره‌ای می‌دهد.

انتهای پیام/ک

دیدار مدیران بهزیستی با استاندار قزوین

برچسب ها: بهزیستی ، توانبخشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار