هامر شش چرخ H2 طعنه‌ای به شاسی بلند‌های معمولی +تصاویر

شرکت خودروسازی هامر نسل جدیدی از خودرو‌های پرطرفدار خود را با ۶ چرخ تولید و آن را خودرویی خاص معرفی کرده است.

هامر ۶ چرخ H2 طعنه‌ای به شاسی بلند‌های معمولی +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هامر به تازگی خودرویی غیرعادی به نام Hummer H2 با ۶ چرخ را تولید کرده است. این خودرو توان حرکتی بسیار بالایی داشته و در زمان عبور از مسیرهای خارج از جاده‌ای عملکردی مناسب دارد.


بیشتر بخوانید: هامر به دنبال تولید مدل‌های الکتریکی است


عاشقان سفر‌های خارج از جاده‌ای-Off roads در هر فرصتی با خودرو‌های مخصوص خود به محل‌هایی خاص سفر می‌کنند. معمولا مسیر‌های انتخاب شده از سوی این افراد برای عبور با خودرو‌های عادی مناسب نیست و حتی می‌توان گفت اتومبیلی شهری قادر به عبور از آن مسیر‌ها نخواهد بود. خودروی جدید هامر با وزن بیش از ۳.۵ تن و ۶ چرخ توانایی مناسبی در عبور از راه‌های صعب العبور دارد.

تولید هیولای ۶ چرخ به وسیله شرکت هامر

هیولای ۶ چرخ هامر علاوه بر مسیر‌های کوهستانی و Off roads در خیابان‌ها و بزرگراه‌های شهری نیز به خوبی حرکت می‌کند، ولی به علت بزرگی بیش از حد وسیله نقلیه مناسب برای استفاده روزمره در شهر نیست، زیرا احتمالا صاحب این خودرو قادر به پارک کردن آن در هر محلی در شهر نیست و باید جای پارکی با فضای مناسب را پیدا کند.

هامر ۶ چرخ H2 طعنه‌ای به شاسی بلند‌های معمولی +تصاویر

هامر ۶ چرخ H2 طعنه‌ای به شاسی بلند‌های معمولی +تصاویر

اتومبیل Hummer H2 محصولی متفاوت با سایر شاسی بلندها یا SUVهای شهری است. یکی از بزرگ‌ترین تفاوت‌های آن‌ها اختلاف کمی در میزان چرخ‌ها است. مهندسان هامر زمان زیادی را صرف طراحی این خودرو کرده‌اند و در کنار ظاهر بیرونی به مشخصه‌های درونی این خودرو نیز توجه زیادی کرده‌اند و امکانات و ویژگی‌های پیشرفته‌ای را در اختیار راننده و سایر سرنشینان گذاشته‌اند.

هامر ۶ چرخ H2 طعنه‌ای به شاسی بلند‌های معمولی +تصاویر

هامر ۶ چرخ H2 طعنه‌ای به شاسی بلند‌های معمولی +تصاویر

هامر هنوز این خودرو را به صورت رسمی به بازار عرضه نکرده است و مشخص نیست چه تعداد از اتومبیل Hummer H2 تولید و در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. به هر حال علاقمندان به این خودرو با اشتیاق زیاد در انتظار مشاهده Hummer H2 از نزدیک هستند. مطمئنا چنین خودرویی با این میزان از توانایی از قدرت موتور بسیار بالایی نیز برخوردار است. 

انتهای پیام/

طعنه هامر به خودروهای شاسی بلند با Hummer H2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.