بسته اخبار حوادث امروز ۲۳ تیر ماه ۹۸

غرق شدن مرد ماهیگیر در کانال آب / دستگیری سارق حرفه‌ای در صومعه‌سرا

مهم‌ترین حوادث امروز ۲۳ تیر ماه ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهم‌ترین حوادث امروز (یکشنبه ۲۳ تیر ماه ۹۸) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید:

غرق شدن مرد ماهیگیر در کانال آب سپیدرود

فرمانده انتظامی رشت از غرق شدن مرد ۳۷ ساله در کانال روستای شیخ علی بست بخش سنگر این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی رمضانی، فرمانده انتظامی شهرستان رشت گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر غرق شدن فردی در روستای شیخ علی بست سنگر، ماموران بخش انتظامی سنگر برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران پلیس و تیم‌های امدادی در محل مورد نظر، مشخص شد مردی ۳۷ ساله که برای ماهیگیری به کانال متصل به رودخانه سپیدرود رفته بود، غرق شده است.

فرمانده انتظامی رشت اظهار داشت: با تلاش یگان‌های امدادی و ماموران انتظامی مرد ماهیگیر از آب خارج و برای احیاء و مداوا به درمانگاه سنگر انتقال داده شد که علی‌رغم اقدامات انجام شده، فوت کرد.

سرهنگ رمضانی با اشاره به اینکه جسد متوفی برای تعیین علت تامه مرگ تحویل پزشکی قانونی شده است، به شهروندان توصیه کرد: از ماهیگیری و شنا کردن در مناطق خطرآفرین خودداری کنند.

دستگیری سارق حرفه‌ای با ۱۵ فقره سرقت در صومعه‌سرا

یک سارق حرفه‌ای منازل خالی از سکنه و اماکن خصوصی با ۱۵ فقره سرقت در شهرستان صومعه‌سرا شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ رضا کوهستانی، فرمانده انتظامی صومعه‌سرا گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در صومعه‌سرا، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس با انجام تحقیقات و تعقیب سرنخ‌ها موفق به شناسایی یک متهم در این پرونده‌ها شدند، افزود: کارآگاهان خبره پلیس آگاهی با هماهنگی مقام قضایی متهم ۳۰ ساله را با شیوه و شگرد پلیسی در یک عملیات غافلگیرانه در منزلش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی صومعه‌سرا اظهار داشت: متهم در بررسی فنی پلیس به ۸ فقره سرقت منزل و ۷ فقره سرقت اماکن خصوصی جمعا ۱۵ فقره سرقت در شهرستان صومعه‌سرا و فروش وسایل سرقتی به یک مالخر اعتراف کرد.

سرهنگ کوهستانی با اشاره به اینکه مالخر نیز شناسایی و دستگیر شد، تصریح کرد: در بازرسی از منزل مالخر ۴۰ ساله یک دستگاه چمن زن، ۳ تخته فرش، یک دستگاه جاروبرقی، اجاق گاز صفحه‌ای و پیک نیک به ارزش ۵۰ میلیون ریال کشف شد.

وی با بیان اینکه متهم و مالخر با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند، از شهروندان و مالکان آپارتمان‌ها و اماکن خصوصی خواست: ضمن رعایت هشدار‌های انتظامی و تجهیز منزل و اماکن خصوصی خود به انواع سیستم‌های ایمنی و هشدار دهنده، هرگونه مورد مشکوک را با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف بیش از یک کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در رودبار

یک کیلو و ۷۰۰ گرم مواد مخدر صنعتی از یک اتوبوس در رودبار کشف و ضبط شد.

سرهنگ حمیدرضا فیضی، فرمانده انتظامی رودبار گفت: ماموران انتظامی ایست بازرسی رودبار در پی کسب خبری مبنی بر انتقال مواد مخدر از طریق بار مسافران اتوبوس، یک دستگاه اتوبوس را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از وسایل مسافران این اتوبوس، یک کیلو و ۶۰۰ گرم هروئین و ۱۰۰ گرم شیشه از داخل ساک کشف شد، افزود: در این راستا ۲ متهم مرد ۴۳ و ۴۵ ساله دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه توزیع، فروش و حمل مواد مخدر مراتب را بلافاصله به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.