تعیین تکلیف بیش از ۵۶ هزار متر مربع زمین صنعتی در خراسان جنوبی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان جنوبی از تعیین تکلیف ۵۶ هزار و ۴۹۶ متر مربع از اراضی که تحت اختیار سرمایه گذاران بود خبر داد.

جرجانی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان جنوبی  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،   گفت: تعدادی از زمین‌ها با وجود این که مدتی از انعقاد قرار داد آن‌ها گذشته است هنوز هیچ اقدامی برای راه اندازی واحد خود انجام ندادند و به تعهدات خود عمل نکرده اند که پرونده این زمین‌ها در این جلسه بررسی شده و با صدور رای این کمیته بازستانی شد.

وی با اشاره به اینکه  همه ساله بین ۳ تا ۴ بار این کمیته تشکیل می شود و پرونده‌ها در جلسات بررسی می‌کند. افزود:  زمین‌های بازستانی شده از سرمایه گذاران در شهرستان‌های بیرجند، طبس و قاینات است.

جرجانی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون ۶۵ مکاتبه در زمینه‌های تعیین تکلیف بدهی پروانه احداث ساختمان و تحقق تعهدات برای واحد‌های صنعتی استان ارسال شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان جنوبی عنوان کرد: اداره امور حقوقی شرکت شهرک‌های صنعتی استان در راستای تحقق این اهداف وظایفی از جمله سیاست گذاری حقوقی، هدایت و مشاوره حقوقی، نظارت حقوقی، طرح دعوی، دفاع از حقوق شرکت‌ها و سرمایه گذاران، تنظیم لوایح و بررسی قرارداد‌های منعقد شده بین شرکت و طرفین و ... را بر عهده دارد.

انتهای پیام / ط ا

اراضی تحت اختیار سرمایه گذاران تعیین تکلیف شد

برچسب ها: صنعت ، سرمایه گذاران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.