توزیع ۴۰۰ هزار بسته متبرک میان زائران حرم رضوی

مدیر اداره امور انتظامات و تشریفات حرم مطهر رضوی گفت: در صبح و شب میلاد امام رضا (ع)، ۴۰۰ هزار بسته متبرک در مبادی ورودی حرم رضوی میان زائران توزیع شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،روح الله رنجبر مدیر اداره امور انتظامات و تشریفات حرم مطهر رضوی در جمع خبرنگاران گفت: خادمان بارگاه منور رضوی با توزیع بسته‌هایی که شامل "کیک، نبات و شیرینی" بود از زائران و مجاوران پذیرایی کردند.

وی افزود: در شب میلاد ۲۰۰ هزار بسته و در صبح میلاد ۲۰۰ هزار بسته متبرک دیگر در مبادی ورودی حرم مطهر رضوی میان زائران توزیع شد.

مدیر اداره امور انتظامات و تشریفات حرم مطهر رضوی گفت: در این ایام خدام بارگاه منور رضوی نیز که برای عیادت بیماران و سالمندان به بیمارستان‌ها و آسایشگاه‌ها مراجعه می‌کنند نشان و بسته‌های متبرک بارگاه منور رضوی را به رسم تبرک و تیمن به آن‌ها اهدا می‌کنند.

وی با اشاره به طرح "یا امام رئوف" همزمان با سالروز میلاد امام رضا (ع) گفت: این ویژه برنامه در صبح روز میلاد با حضور خدمه بارگاه منور رضوی اجرا شد که طی آن خدام به عیادت بیماران بستری در بیمارستان‌ها و معلولان و سالمندان مستقر در مراکز توانبخشی و استثنایی رفتند و ضمن ملاقات و عیادت آن‌ها پرچم متبرک حرم مطهر امام رضا (ع) را به دست تمام بیماران بستری در این بیمارستان‌ها رساندند.

رنجبر ادامه داد: "سروش مهر" از دیگر طرح‌هایی است که همزمان با سالروز میلاد امام رضا (ع) توسط خدمه و سادات رضوی با قرائت اذان در گوش نوزادان تازه متولد شده در بیمارستان‌های مشهد در روز ولادت انجام می‌گیرد و نشان و بسته‌های متبرک بارگاه منور رضوی به خانواده‌های نوزادان اهدا می‌شود.

انتهای پیام// ز.‌ی

۴۰۰ هزار بسته متبرک میان زائران حرم رضوی توزیع شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار