هزینه یک میلیارد تومانی در حوزه مسکن مددجویان کرمانی

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان کرمان گفت: در سه‌ماهه نخست امسال یک میلیارد و ۲۱۰ میلیون تومان در حوزه مسکن مددجویان کرمانی هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  ناصر امیر محمودی؛ مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان کرمان بابیان اینکه خانه و سرپناه نیاز اول مددجویان تحت حمایت کمیته امداد است گفت: برنامه کمیته امداد استان کرمان در سال جاری ساخت ۶۲۶۳ واحد مسکونی برای مددجویان است که هم‌اکنون ۱۵۴۳ واحد مسکونی از این تعداد واحد در حال ساخت است.

وی بابیان اینکه مسکن مکملی مهم در توانمندسازی اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی خانوار‌های تحت حمایت است و توانمندسازی واقعی بدون تأمین مسکن مناسب که پیوست اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی دارد امکان‌پذیر نیست و پایداری لازم را نخواهد داشت، افزود: به‌منظور کمک به حل مشکل مسکن مددجویان تحت حمایت در سه‌ماهه نخست امسال یک میلیارد و ۲۱۰ میلیون تومان در حوزه مسکن مددجویان استان کرمان هزینه شده است.

امیر محمودی ادامه داد: اعتبار هزینه شده در سه‌ماهه نخست امسال برای حل مشکل مسکن مددجویان از محل درآمد صدقات، درآمد زکات، اعتبارات دولتی و آورده مددجو تأمین‌شده است.

وی در ادامه از تحویل ۲۴ واحد مسکونی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان در سه‌ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: بخشی از این واحد‌های مسکونی برای مددجویان ساکن در مناطق محروم استان ساخته‌شده است.

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان کرمان در پایان به آمار مددجویان فاقد مسکن و یا دارای مسکن نا مقاوم در استان اشاره کرد و افزود: ۱۲ هزار و ۳۵۳ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان فاقد مسکن و یا دارای مسکن نا مقاوم هستند که از این تعداد خانوار ۶۸۳۵ خانوار در مناطق شهری و ۵۵۱۸ خانوار در مناطق روستایی ساکن هستند.
انتهای پیام/ی

ساخت مسکن برای مددجویان فاقد مسکن در کمیته امداد

برچسب ها: مسکن ، کمیته امداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار