لحظه دستگیری سارق مسلح در داخل مغازه طلافروشی +فیلم

فروشندگان یک طلافروشی موفق شدند یکی از چهار سارق مسلحی را که وارد طلافروشی شده بودند در داخل مغازه گرفتار و دستگیر کنند.

لحظه دستگیری سارق مسلح در داخل مغازه طلافروشی + فیلم///دوشنبه صبح به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه حمله سارقان مسلح به یک طلافروشی در شهر «کالیکوت» واقع در ایالت کرالا هندوستان را به تصویر می‌کشد. این سارقان که چهار مرد بودند توانستند جواهراتی به ارزش ۸ لک (یک لک برابر است با صد هزار) را از این طلافروشی به سرقت ببرند. سه سارق پس از سرقت جواهرات موفق به فرار شدند، اما یکی از آن‌ها توسط فروشندگان در داخل مغازه به دام افتاد و دستگیر شد.

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته طلافروشی تهیه شده است لحظه ورود سارقان به داخل مغازه را نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که سارقان صورت‌های خود را با پارچه‌های سیاه پوشانده‌اند با گرفتن اسلحه به سمت فروشندگان آن‌ها را تهدید به تحویل دادن مقداری از جواهرات می‌کنند. پس از برداشتن مقداری از جواهرات از پشت ویترین سارقان قصد فرار داشتند که یکی از آن‌ها توسط فروشندگان به دام افتاد. این ویدئو نشان می‌دهد که فروشندگان با حمله‌ور شدن به سارقان آن‌ها را در مقابل درب طلافروشی گیر می‌اندازند و با زدن صندلی به سر یکی از آن‌ها موفق به دستگیری او می‌شوند.

پس از این حادثه پلیس محلی هند در طلافروشی حاضر شد و سارق دستگیر شده را به پاسگاه پلیس منتقل کرد. تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری سه سارق فراری ادامه دارد.

انتهای پیام/

لحظه دستگیری سارق مسلح در  داخل طلافروشی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۵ ۲۵ تير ۱۳۹۸
بابا ایول دارن مشتریاش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۰ ۲۵ تير ۱۳۹۸
این مغازه عجب فروشنده های شجاعی داشته
صاحاب مغازه باید قدرشونو بدونه و تا ابد نیگرشون داره