لحظه وحشتناک غرق شدن شناگر چینی توسط امواج رودخانه! +فیلم

شنا کردن سه شناگر چینی در یک رودخانه مشهور در این کشور موجب شد تا یکی از آنها گرفتار امواج رودخانه شود و جانش را از دست دهد.

لحظه وحشتناک غرق شدن شناگر چینی در امواج رودخانه! + فیلم/// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سه شناگر چینی که در ساحل رودخانه کیانتانگ در منطقه «هانگژو» چین در حال شنا بودند بر اثر گرفتار شدن در امواج سهمگین رودخانه دچار حادثه شدند. در حالی که دو شناگر از این حادثه جان سالم بدر بردند، اما یکی از آن‌ها در رودخانه غرق شد و جانش را از دست داد. این حادثه روز یکشنبه و هنگامی رخ داد که این سه شناگر در حال بازگشت به ساحل بودند.

ویدئویی که توسط شاهدان عینی و با کمک تلفن همراه تهیه شده است چگونگی گرفتار شدن این سه شناگر در امواج رودخانه را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که شناگران در تلاش هستند خود را به ساحل برسانند ناگهان گرفتار امواج سهمگین رودخانه می‌شوند. این ویدئو نشان می‌دهد که امواج این سه شناگر را به وسط رودخانه هدایت کرده و گرفتار می‌کند. در ویدئوی منتشر شده در حالی که این سه شناگر در وضعیتی خطرناک قرار گرفته اند بر روی سطح آب رودخانه دیده می‌شوند. این شناگران در ۵۰ متری ساحل رودخانه بودند که گرفتار امواج سهمگین شدند.

پس از این حادثه دو شناگر توسط گروه نجات از آب گرفته شده و جان سالم بدر بردند. جسد شناگر سوم نیز توسط تیم نجات پیدا شد. وقوع این حادثه در حالی خبرساز می‌شود که این رودخانه به عنوان رودخانه‌ای که دارای بزرگترین جذر و مد در جهان است شناخته می‌شود. این اتفاق بویژه در ماه‌های سپتامبر تا اکتبر هر سال رخ می‌دهد.

انتهای پیام/

لحظه غافلگیر شدن شناگران در امواج سهمگین رودخانه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.