افزایش ۳۱ درصدی کشف سرقت‌ها در کلانشهر ارومیه

فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه از افزایش ۳۱ درصدی کشف سرقت‌ها در کلانشهر ارومیه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،سرهنگ کریم اکبری فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه در جمع خبرنگاران با اظهار اینکه حفط نظم و امنیت در کلانشهر ارومیه وظیفه اصلی نیروی انتظامی می‌باشد، گفت: با تلاش ماموران نیروی انتظامی در زمینه کشف سرقت شاهد افزایش ۳۱ درصد هستیم.

سرهنگ اکبری افزود: میزان سرقت‌های انجام شده در سطح شهرستان ارومیه نسبت به سال گذشته ۷۷ درصد رشد داشت.

وی اظهار کرد: از کل سرقت‌های انجام شده ۶۹ درصد را معتادین، ۶۱ درصد را بیکاران و ۶۹ درصد را سارقین سابقه دار شامل می‌شوند. همچنین ۹ درصد سرقت‌ها توسط بانوان انجام می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه با بیان اینکه بیشترین سرقت‌ها مربوط به منازل و مغازه‌ها با ۳۴ درصد می‌باشد، اظهار کر: اماکن دولتی ۲۹ درصد، اتومبیل ۱۵ درصد، داخل خودرو ۳۱ درصد وکشت و زمین ۵۱ درصد سرقت‌ها را به خود اختصاص داده اند.


سرهنگ اکبری ارزش کالا‌های کشف شده در سالجاری را ۳ هزارو ۳۰۰ میلیارد ریال ذکر کرد که نسبت به سال گذشته ۳۳ درصد افزایش دارد.

وی در ادامه نزاع و درگیری، اختلافات خانوادگی و تصادفات را عمده‌ترین جرائم در سطح شهر عنوان کرد و گفت: خوشبختانه ۷۸ درصد پرونده‌های تشکیل شده در کلانتری‌ها از طریق مراکز مشاوره به صلح و سازش رسیده است.
 
 
انتهای پیام/م
 
 

افزایش کشف سرقت ها در ارومیه

برچسب ها: اخبار اجتماعی ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.