کشف ۲۰ تن انواع مواد مخدر در آذربایجان غربی

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان غربی گفت:در سالجاری نزدیک به ۲۰ تن انواع مواد مخدر در آذربایجان غربی کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،سرهنگ سامان غنی زاده رئیس پلیس آگاهی آذربایجان غربی در جمع خبرنگاران گفت: در سال جاری تا کنون در کمیته مبارزه با مواد مخدر استان نزدیک به ۲۰ تن انواع مواد مخدر صنعتی، سنتی و پیش ساز‌ها کشف و ضبط شده است که بعد از تعطیلات نوروز در مراسمی امحا خواهند شد.
 
سرهنگ غنی زاده افزود: امسال همچنین ۴ هزار و ۷۱۴ کیلو و ۷۶۲ گرم انواع مواد مخدر بغیر از شیمیایی و پیش ساز در سطح استان توسط فرمانده انتظامی کشف و ضبط شده است.
 
وی ادامه داد: در سال جاری ۱۱۷ درصد از پرونده‌های قتل، صد در صد پرونده‌های آدم ربایی، ۹۶ درصد از پرونده‌های کلاهبرداری، ۷۷ درصد از پرونده‌های سرقت‌های مهم و ۸۱ درصد از سرقت‌های توام با خشونت منجر به کشف شده است.
 
رئیس پلیس آگاهی استان با اظهار اینکه در سال جاری ۱۶۱ باند انواع سرقت در استان کشف و متلاشی شده است، بیان کرد: در این راستا ۲۷۱ نفر مال خر دستگیر و ۴۶ واحد متخلف در حوزه مال خری توقیف شده است.
 
سرهنگ غنی زاده همچنین از اجرای ۴۸ طرح عملیاتی و مقابله‌ای در سطح استان خبر داد و گفت: در قالب این طرح‌ها نیز ۷ هزار و ۵۴۶ نفر سارق دستگیرو مال خر دستگیر شده است که ارزش ریالی اموال مسروقه نیز ۲۳۱ میلیارد ریال می‌باشد.
 
وی همچنین از دستگیری ۲ هزار و ۴۱۹ نفر قاچاقچی و توقیف یک هزار و ۱۰ دستگاه خوردو قاچاق در حوزه انتظامی استان خبر داد و گفت: در حوزه مبارزه با قاچاق ۳۱ باند قاچاق کالا نیز شناسایی و متلاشی شد.
 
سرهنگ غنی زاده ارزش کالا‌های قاچاق که بصورت مشترک با مرزبانی استان کشف شده را ۱۷۳ میلیارد تومان و ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده توسط نیروی انتظامی استان را ۱۰۲ میلیارد تومان ذکر کرد.
 
انتهای پیام/م
 

کشف موادمخدر در ارومیه

برچسب ها: مواد مخدر ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.