فرماندار ارومیه مطرح کرد:

برخورد فرهنگی با توزیع کنندگان مواد مخدر، هیچگونه توجیهی ندارد

فرماندار ارومیه گفت: برخورد فرهنگی با معتاد عملی است، اما برخورد فرهنگی با توزیع کننده مواد مخدر و عامل اعتیاد جوانان هیچگونه توجیهی ندارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،علیرضا ملامحمدی زاده فرماندار ارومیه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان، ضمن قدردانی از تلاش‌های نیرو‌های امنیتی و انتظامی در تامین امنیت مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن،گفت: سپاسگذار حضور باشکوه و گسترده مردم عزیز شهرستان ارومیه در راهپیمایی ۲۲ بهمن هستیم و قطعاً این حضور مسئولیت مدیران در خدمت شایسته به مردم را سنگین‌تر می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه شناسایی و جمع آوری اماکن توزیع و مصرف مواد مخدر ضروری است، افزود: برخورد با افراد توزیع کننده مواد مخدر باید به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد.

ملامحمدی زاده با بیان اینکه باید بین مصرف کننده مواد مخدر و عاملین پخش تفاوت قائل شد، تصریح کرد: برخورد فرهنگی با معتاد عملی است، اما برخورد فرهنگی با توزیع کننده مواد مخدر و عامل اعتیاد جوانان هیچگونه توجیهی ندارد.

فرماندار ارومیه با قدردانی از اقدامات قابل توجهی که تا به امروز در مبارزه با مواد مخدر انجام شده، یادآور شد: مبارزه با مواد مخدر باید به گونه‌ای مدیریت شود که توزیع کنندگان مواد مخدر دیگر احساس امنیت نکنند.

جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان صبح امروز با حضور فرماندار ارومیه در سالن جلسات بخشداری نازلو برگزار شد.
 

انتهای پیام/م

برگزاری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در بخشداری نازلو

برچسب ها: استانداری ، اعتیاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.