یخچالی: هیچ چیز قابل پیش بینی نیست، اما بازیکنان رویا‌های بزرگی در سر دارند

ملی پوش بسکتبال کشورمان گفت: از حالا نمی‌توان پیش بینی کرد که می‌توانیم یا خیر، ولی بازیکنان رویا‌ها و آرزو‌های بزرگی در سر دارند.

بهنام‌یخچالی ملی پوش‌بسکتبال کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت تیم ملی بسکتبال اظهار داشت: بازیکنان در وضعیت خوبی قرار دارند و در یک‌هفته گذشته آمادگی‌مان بهتر شده، اما هنوز به شرایط آرمانی‌نرسیده ایم.

او‌ در ادامه افزود: اردو هایمان را برای ۱۰روز دیگر در ایران پیگیری می‌کنیم و پس از آن برای حضور در اردو و تورنومنت خارجی به یونان می‌رویم و امیدوارم با آمادگی ۱۰۰ درصد و خوب به جام جهانی برویم.

او درباره شانس المپیکی‌شدن و موفقیت تیم‌ملی در جام جهانی عنوان داشت: از حالا نمی‌توان پیش بینی کرد که می‌توانیم یا خیر، ولی بازیکنان رویا‌ها و آرزو‌های بزرگی در سر دارند، همه سخت تلاش می‌کنند و‌ فدراسیون هم تا توانسته امکانات فراهم کرده است، خیلی حرفه‌ای نیست بگویم می‌رویم یا خیر، ولی همه تمام تلاششان را به کار می‌گیرند تا نتیجه بگیرند و نتیجه‌ای در خور شان ایران بگیرند.

ملی پوش بسکتبال کشورمان درباره اردوی تدارکاتی و بازی با تیم‌های مختلف از جمله اروپایی‌ها بیان داشت: خوشبختانه در این دوره سفر هایمان متنوع‌تر و قرار است با چند تیم اروپایی هم بازی کنیم که از سطح بالایی برخوردارند. این بازی‌ها با توجه به نزدیکی جام جهانی و حضور آن‌ها در جامجهانی می‌تواند کمک زیادی به ما داشته باشد.

یخچالی درباره شرایط فصل آینده اش بیان کرد: هنوز صحبتی نکردم و تمام تمرکزم برای تیم ملی است، اما به امید خدا پس از جام جهانی درباره این مسئله هم صحبت می‌کنیم.


بیشتر بخوانید:

ارغوان: بازی‌های دوستانه کمک زیادی به تیم ملی بسکتبال می‌کند

تمرین تیم ملی بسکتبال برگزار شد

برگزاری دیدار‌های دوستانه تیم‌های ملی بسکتبال در تالار بسکتبال آزادی


انتهای پیام / 

اظهارات بازیکن تیم ملی بسکتبال کشورمان درباره آخرین شرایط تیم ملی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار