صمد نیکخواه: حمایت‌ها از باشگاه پرسپولیس مشهود است/ حدادی بیمار نیست و با جدیت تمرینات را دنبال می‌کند

کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران گفت: از قدیم به استقلال عرق خاصی داشتم و به نظرم حمایت های دولت از پرسپولیس تابلو شده است.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، صمد نیکخواه بهرامی کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران در خصوص آخرین وضعیت فوتبال ایران، اظهار داشت: تعداد هواداران تیم فوتبال پرسپولیس همیشه بیشتر بوده است که البته من پرسپولیس را به عنوان تیم دوم ایران قبول دارم. همه امکانات و سیستم دولت پشت این تیم بوده و حالا که این حمایت‌ها واضح شده، به فکر حمایت از استقلال افتادند. چرا که مجبورند کاری کنند تا صدای هوادارن استقلال در نیاید.

او درباره انتخاب سرمربی جدید استقلال، خاطر نشان کرد: راستش همین حالا هم من ۳، ۴ بازیکن استقلال را بیشتر نمی‌شناسم، اما از قدیم به این تیم عرق خاصی داشتم. به نظرم فقط با حضور یک مربی تاثیری در روند یک تیم اتفاق نمی‌افتد همانطور که موفقیت‌های پرسپولیس فقط به خاطر برانکو نبود.

نیکخواه در مورد شایعه بیماری حامد حدادی دیگر بازیکن تیم ملی بسکتبال ایران، تصریح کرد: این خبر‌ها درست نیست و او به خوبی در حال تمرین است و اگر بیمار بود که نمی‌توانست تمرین کند. هرچند دیگران حرف‌هایی می‌زنند و به قول معروف از کاه، کوه می‌سازند که البته که این اخبار موثق نیست.


بیشتر بخوانید:

۲۳ بازیکن به اردوی تیم ملی بسکتبال بانوان دعوت شدند

شجاعی: مدال برنز عبدالوند پس از چهل سال برای بسکتبال بانوان به دست آمده است

سیفی زاده: احتمال افزایش تعداد تیم‌های لیگ برتری بسکتبال وجود دارد


انتهای پیام/

اظهارات کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران در خصوص فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۸ ۰۹ تير ۱۳۹۸
فکر نمی کنم کسی که خودش میگه سالی 3 الی4 تا بازی رو میبینه صلاحیت صحبت کردن در مورد حمایت از تیمی خاص رو داشته باشه کلا همه فوتبال ما همینطوری شده یه نفر از روی تعصب کور کورانه میاد یه حرفی رو میزنه بقیه هم روی همون موج سوار میشند خوبیش اینه این آقا همون اولشم اعتراف به نداشتن هیچ گونه اطلاعات فوتبالی میکنه
-
پرسپولیس
۱۲:۵۳ ۰۹ تير ۱۳۹۸
تاجی
آخرین اخبار