شجاعی: مدال برنز عبدالوند پس از چهل سال برای بسکتبال بانوان به دست آمده است

نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال گفت: بانوان بسکتبالیست کشورمان می‌توانند در آینده‌ی نزدیک صاحب عناوین خوب بین المللی بشوند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فریده شجاعی نایب رئیس فدراسیون بسکتبال در حاشیه مراسم استقبال از تیم بسکتبال سه نفره بانوان عملکرد با توان کشورمان در مسابقات جام جهانی آمستردام را خوب توصیف کرد و اظهار داشت: بی تردید حضور بیشتر در میادین بین المللی می‌تواند زمینه ساز موفقیت‌های بعدی باشد.

فریده شجاعی با بیان این مطلب که کسب مدال برنز مهارت‌های فردی شادی عبدالوند پس از جهل سال برای کشورمان به دست آمده است تاکید کرد که این حضور می‌تواند بسترساز موفقیت‌های بعدی باشد.

او ضمن قدر شناسی از حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان در تصویب پوشش بانوان در فدراسیون جهانی بسکتبال اظهار داشت: این حمایت‌ها که منجر به حضور بانوان مان در رویداد‌های بین المللی شده بی تردید در آینده نزدیک می‌تواند نوید بخش نتایج رضایت بخش در این رشته باشد.

نایب رئیس فدراسیون بسکتبال با اشاره به رویداد‌های پیش روی این رشته در بخش بانوان بیان کرد که امیدواریم با اعزام بیشتر بچه‌ها بتوانیم در بازی‌های آسیایی نیز کسب افتخار کنیم.


بیشتر بخوانید:

برگزاری تمرین تیم ملی بسکتبال با حضور اصحاب رسانه

درخشش سرو قامتان ایرانی و تداوم صدرنشینی

کاپیتان تیم ملی والیبال مصدوم شد


انتهای پیام/

اظهارات شجاعی در حاشیه مراسم استقبال از تیم بسکتبال سه نفره بانوان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار