شجاعی: نباید انتظار داشت تیمی که به تازگی کارش را آغاز کرده روی سکو برود/ ۲ بازیکن جایگزین مصدوم‌ها شدند

نایب رئیس بسکتبال بانوان گفت: تیم ملی بسکتبال ۳ نفره بانوان کشورمان به تازگی و حدود یک سال است که کارش را آغاز کرده است و نباید انتظار داشت که روی سکو برود.

شجاعی: نباید انتظار داشت تیمی که به تازگی کارش را آغاز کرده روی سکو برود/ ۲ بازیکن جایگزین مصدوم‌ها شدندفریده شجاعی نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال کشورمان در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت تیم ملی بسکتبال ۳ نفره کشورمان در رقابت‌های قهرمانی جهان که به میزبانی هلند در حال برگزاری است گفت: تیم ملی بسکتبال ۳ نفره بانوان کشورمان به تازگی و حدود یک سال است که کارش را آغاز کرده است و نباید انتظار داشت که تیمی که به تازگی مجوز‌های بین المللی اش را گرفته است روی سکو برود.

او افزود: تیم ملی بسکتبال کشورمان مقابل اسپانیا که بسیار قدرتمند است شکست خورد، اما توانست مغولستان را شکست دهد، ما در دوره گذشته جام جهانی هم توانسته بودیم به یک برد دست پیدا کنیم با این حال در مجموع برای ما خوب بازی کردن مهم است.

شجاعی درباره شانس حضور تیم ملی بسکتبال ۳ نفره در مسابقات المپیک هم عنوان داشت: حضور در رقابت‌های بسکتبال ۳ نفره المپیک مسابقات انتخابی ندارد و تیم‌های حاضر در آن بر اساس رنکینگ می‌توانند مجوز حضور در این رقابت‌های را پیدا کنند. خوشبختانه رنکینگ ماهم خوب است و در جایگاه چهاردهم جهان قرار داریم، ولی تنها ۸ تیم نخست به این رقابت‌ها می‌روند و اگر قرار بود ۲۱ تیم شانس حضور در المپیک را داشته باشند آن زمان می‌توانستیم به المپیک برویم.

نایب رئیس بانوان درباره نفرات اعزامی به این رقابت‌ها هم بیان داشت: بازیکنان در مسابقات همیشه چهار نفر هستند، اما ما ۶ نفر را در اردو داشتیم که ۲ نفر از آن‌ها به صورت رزرو در کنار تیم حضور داشتند. افراد حاضر در اردو هم تا آخرین لحظات ۶ نفر بود، اما خدادی و اسماعیل زاده به دلیل مصدومیت زانو ، شانس حضور در این رقابت‌ها را از دست دادند تا ما با ۴ نفر به این رقابت‌ها برویم.

او افزود:کادر اعزامی هم شامل سرمربی و رئیس دپارتمان، خانم گلاره کاکاوند می‌شود همچنین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال هم برای پاره‌ای از مذاکرات در مورد بسکتبال ۳ نفره به هلند رفته است.

شجاعی در پایان و درباره تیم ملی بسکتبال ۵ نفره عنوان داشت: اردوی بسکتبال ۵ نفره آغاز شده است و بازیکنان در دو گروه ۲۵ نفره مشغول هستند تا با مشخص شدن نفرات نهایی اردو برای مسابقات قهرمانی غرب آسیا و کاپ آسیا آغاز شود.


بیشتر بخوانید:

برگزاری تمرین تیم ملی بسکتبال با حضور اصحاب رسانه

درخشش سرو قامتان ایرانی و تداوم صدرنشینی

کاپیتان تیم ملی والیبال مصدوم شد

نامه عذرخواهی لهستانی‌ها پیش از بازی با تیم ملی والیبال ایران قرائت شد


انتهای پیام/

اظهارات فریده شجاعی درباره وضعیت تیم ملی بسکتبال ۳ نفره

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار