مصاف ارژن شیراز با مقاومت شهرداری البرز

در هفته سوم لیگ برتر مسابقات فوتسال تیم ارژن شیراز مقابل مقاومت شهرداری البرز بازی می‌کند.

مصاف ارژن شیراز با مقاومت شهرداری البرزبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، هفته سوم مسابقات لیگ برتر فوتسال ۲۵ فروردین ماه امسال با حضور ۱۴ تیم برگزار می‌شود؛ که این مسابقات به صورت رفت و برگشت بوده و تا کنون دور رفت مسابقات در حال برگزاری است.

مسابقات هفته سوم این دوره از لیگ با دیدار تیم‌های شهروند ساری – فرش آرا مشهد، لبنیات ارژن شیراز – مقاومت شهرداری البرز، سن ایچ ساوه – مس سونگون ورزقان، شاهین کرمانشاه – سوهان محمدسیما قم، ستارگان ورامین – هایپر شاهین شهر، گیتی پسند اصفهان – آذرخش بندرعباس و اهورا بهبهان – شرکت ملی حفاری برپا می‌شود.

تیم ارژن شیراز که تنها نماینده استان فارس در لیگ برتر فوتسال است در هفته نخست موفق به برد نشد و کار خود را با شکست آغاز کرد. این تیم در بازی نخست مقابل آذرخش بندرعباس با نتیجه ۳ بر یک بازی را واگذار کرد.

در هفته دوم نیز با نتیجه ۵ بر صفر بازی را به حریف قمی خود واگذار کرد تا با این شکست در رده آخر جدول قرار گیرد.

تنها نماینده استان فارس در حال حاضر با ۲ باخت، ۸ گل خورده و صفر امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار دارد.

در هفته سوم این تیم مقابل مقاومت شهرداری البرز قرار می‌گیرد که با ۳ امتیاز در رده ششم جدول این دوره از لیگ قرار دارد. این مسابقه فردا ساعت ۱۸ برگزار می‌شود.

حسین وحدتی، منصور قربانی، میلاد مستان و مهدی صادقی با نظارت عبدالکریم سیستانی داوری بازی ارژن شیراز و مقاومت البرز را بر عهده دارند.

حمیدرضا کمالی مربی تیم ارژن گفت: به دلیل بلاتکلیفی، تمرینات خود را ۱۰ روز مانده به آغاز مسابقات شروع کرده در نتیجه شکست آن در بازی‌های لیگ چندان دور از انتظار نیست مگر اینکه بازیکنان این تیم بتوانند کم کم سروسامانی به وضعیت بازی‌ها بدهند.

وی تصریح کرد: ۸۰ درصد بازیکنان فصل گذشته ارژن در این دوره از لیگ در خدمت تیم نیستند و در این سری از مسابقات نماینده استان فارس تیمی جوان و متحول شده است.

تنها نماینده فارس در لیگ برتر به دلیل مشکلات اقتصادی که کارخانه ارژن شیراز دارد، قرار نبود در مسابقات لیگ برتر شرکت کند به همین دلیل بسیاری از بازیکنان خود را از دست داده است.

این تیم فقط برای ماندن در لیگ برتر بسته شده و باید منتظر ماند و دید در ادامه مسابقات چه اتفاقی برای این تیم قدیمی رخ می‌دهد.

هر چند در ۲ بازی نخست شکست‌های سنگینی را با ۳ گل و ۸ گل خورده تجربه کرده است و با قرار گرفتن در رده آخر جدول امکان سقوطش از لیگ وجود دارد.

انتهای پیام/ت

دیدار ارژن شیراز با مقاومت شهرداری البرز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار