پایان دوره استعدادیابی داژبال بانوان فارس

داژبالیست‌های برتر فارس برای اعزام به مسابقات قهرمانی بانوان کشور مشخص شدند.

پایان دوره استعدادیابی داژبال بانوان فارس

پاک فطرت رئیس کمیته داژبال فارس در گفت‌وگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،گفت: در  دوره استعدادیابی داژبال بانوان فارس، ٦٠ نفر از ورزشکاران و علاقمندان این رشته از شهر‌های شیراز، فیروزآباد، مرودشت، ارسنجان، گراش و بوشهر شرکت داشتند.

وی افزود: در این کارگاه ابتدا به مدت ٣ساعت به صورت تئوری آخرین قوانین و مقررات استایل وسطی بررسی و توضیح داده شد سپس ازبین ورزشکاران به مدت ٥ ساعت به صورت عملی استعدادیابی انجام شد.

عضو کمیته فنی داژبال کشور بیان کرد: منتخبان نهایی به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می‌شوند.

پاک فطرت تصریح کرد: هم اکنون داژبال در ۱۲ شهرستان فارس فعال است، و با توجه به اینکه داژبال یک رشته ورزشی بین رشته‌ای محسوب می‌شود جدا از ورزشکارانی که به صورت حرفه‌ای داژبالیست هستند، ورزشکاران بسیاری از رشته‌های ورزشی مانند هندبال، آمادگی جسمانی و فوتسال به داژبال گرایش پیدا می‌کنند.

رئیس کمیته داژبال فارس اظهار کرد: پارسال نیز تیم آقایان و بانوان فارس قهرمان مسابقات قهرمانی کشور شدند که هر ٦ بازیکن مرد و ٦ بازیکن زن به اردوی تیم ملی داژبال دعوت شدند.

وی ادامه داد: تیم ملی داژبال کشورمان خود را برای مسابقات بین المللی پیش رو که آبان ماه امسال در هنگ کنگ برگزار می‌شود آماده می‌کند.

 رئیس کمیته داژبال فارس بیان کرد: در کنار فعالیت‌های قهرمانی در این رشته، توجه به بعد همگانی داژبال در قالب بازی وسطی در سطح مدارس، پارک‌ها، ادارات و دیگر افراد جامعه را در برنامه داریم تا با توجه به نشاط و شادابی و هیجان در این ورزش باعث تحرک و پویایی در بین مردم جامعه باشیم که کمتر فعالیت‌های مستمر ورزشی انجام می‌دهند.

انتهای پیام/ت

اعزام داژبالیست‌های برتر فارس به مسابقات قهرمانی بانوان کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار