اسطوره اسکی روی چمن جهان در کنار تیم ملی حضور می‌یابد

دبیر فدراسیون اسکی گفت: اسطوره اسکی روی چمن جهان به مدت دو هفته در کنار تیم ملی ایران حضور می‌یابد و اسکی بازان را در قهرمانی جهان همراهی می‌کند.

بهرام ساوه شمشکی دبیر فدراسیون اسکی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: اردو‌های تیم ملی اسکی روی چمن به خوبی در حال  پی گیری است. طبق توافق با «جان نِمِک» قهرمان و اسطوره اسکی روی چمن جمهوری چک قرار است او به مدت دو هفته در کنار تیم ملی ایران باشد. همچنین پس از حضور دو هفته‌ای در ایران برای قهرمانی جهان در سوئیس تیم ملی را همراهی می‌کند. او در کارنامه ورزشی اش ۷۰، ۸۰ قهرمانی دارد. این مربی بزرگ دوشنبه هفته‌ی آینده به ایران می‌آید.

او در ادامه عنوان کرد: تیم ملی اسکی روی چمن که در حال آماده سازی برای رقابت های جام جهانی است و برای آمادگی بیشتر به رقابت های قهرمانی جهان به میزبانی سوئیس اعزام می شود. تیم ملی اسکی روی چمن کشورمان  سه شنبه هفته ی آینده وقت سفارت دارد تا روادید خود را دریافت کند. انتخابی تیم ملی برای انتخاب نفرات قهرمانی جهان سوئیس در روز های جمعه، شنبه و یکشنبه برگزار خواهد شد. همچنین علت اعزام محدود اسکی بازان به این رقابت مهم محدودیت بودجه است.

دبیر فدراسیون بوکس گفت: برای اسکی آلپاین با یک مربی اسپانیایی صحبت کردیم و هر دو طرف قراداد در حال بررسی شرایط و به دنبال اخذ مجوز از وزارت ورزش و جوانان هستیم.

او در ادامه اظهار کرد: اسکی بازان ایرانی برای آمادگی حضور در جام جهانی اسکی روی چمن به میزبانی پیست بین المللی دیزین باید در رقابت‌های سطح بالا از جمله قهرمانی جهان سوئیس شرکت کنند. اعزام‌های خارجی تیم ملی محدود است که برای قهرمانی جهان سوئیس به جای اعزام کامل، ۲ آقا، یک خانم و همراه راهی قهرمانی جهان می‌شود. در شرایط اقتصادی کشور اعزام‌های تیم ملی باید بهینه و مفید شود. تا جایی که جا داشته باشد طبق سیاست‌های وزارت ورزش حرکت خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید:

مذاکره فدراسیون اسکی با مربی اسپانیایی

جوایز نقدی جام جهانی اسکی باید به صورت یورو پرداخت شود/ پیست دیزین در حال آماده سازی است

سولقانی و افشار، رئیس و قائم مقام کمیته برگزاری جام جهانی اسکی چمن شدند


انتهای پیام/

آخرین اخبار از فدراسیون اسکی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار