رئیس کمیته برگزاری جام جهانی اسکی:

جوایز نقدی جام جهانی اسکی باید به صورت یورو پرداخت شود/ پیست دیزین در حال آماده سازی است

قربانعلی سولقانی گفت: جوایز نقدی ورزشکاران و نمایندگان فدراسیون جهانی اسکی طبق قانون باید به صورت یورو پرداخت شود.

قربانعلی سولقانی رئیس کمیته برگزاری مسابقات جام جهانی اسکی در گفتگو با  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جام جهانی اسکی بیان کرد: مسابقات قهرمانی جوانان جهان و ورد کاپ بزرگسالان اسکی از ۲۸ مرداد تا ۵ شهریور ماه به میزبانی پیست بین المللی دیزین برگزار می‌شود. جوایز نقدی مسابقات جام جهانی باید به صورت یورو طبق قانون به ورزشکاران و نمایندگان فدراسیون جهانی پرداخت شود.

او افزود: امیدوارم با همکاری استان البرز و اداره کل ورزش استان البرز و فدراسیون اسکی و سایر مسئولان هزینه‌های این مسابقه تامین شود و مسابقات به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

سولقانی در ادامه اظهار کرد: کشور‌هایی که تقریبا فدراسیون مطمئن است در این مسابقات شرکت می‌کنند شامل سوئیس، چک، اسلووکی، اتریش و شاید ژاپن است. همچنین تیم ملی کشورمان در ۲ بخش بانوان و مردان در این رقابت شرکت خواهد کرد. پس از پایان فصل اسکی روی برف برای آماده سازی پیست چمن جلسات متعددی برگزار شد. از حدود یک ماه پیش طی بازدید رئیس شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی، افتخاری رئیس فداسیون اسکی و افشار بهره بردار پیست اسکی دستور داد امکانات بیشتری برای مسابقات محیا شود. تقریبا با وجود کارشناسان جهاد کشاورزی توانستیم چمن دیزین را برای این دوره از مسابقات آماده کنیم و البته این پیست سابقه میزبانی‌های بزرگی را در گذشته دارد.

رئیس کمیته برگزاری مسابقات جام جهانی اسکی در پایان عنوان کرد: امیدوارم با توجه به تلاش‌های فراوانی که انجام دادیم میزبانی خوبی را پشت سر بگذاریم و تیم ملی نیز نتایج قابل قبولی کسب کند. همچنین تجهیزات لازم و لوازم فنی برای تیم ملی خریداری شده است که مطمئنا قبل از مسابقات در اختیار ما قرار می‌گیرد.


بیشتر بخوانید:

ساوه شمشکی: تغییر تاریخ جام جهانی اسکی امکان پذیر نیست/ هفته‌ی آینده نحوه تامین اعتبار جام جهانی مشخص می‌شود

برنامه کامل جام جهانی اسکی چمن جوانان و فینال جام جهانی بزرگسالان در دیزین

سولقانی و افشار، رئیس و قائم مقام کمیته برگزاری جام جهانی اسکی چمن شدند


انتهای پیام/

آخرین وضعیت پیست دیزین برای جام جهانی اسکی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار