تصویر احتمالی جدید از گوشی پیکسل ۴ گوگل فاش شد

به تازگی در یکی از مترو‌های انگلیس یک تصویر دیگر از پیکسل ۴، محصول آینده گوگل، ثبت و در فضای مجازی منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ما تاکنون اطلاعات نسبتا کمی درباره گوشی جدید گوگل، یعنی پیکسل ۴ در دست داریم و خود شرکت سازنده این دستگاه وجود آن را ماه‌ها پیش از رونمایی آن تائید کرده بود. اکنون به نظر می‌رسد برای بار دوم در یک فضای عمومی این گوشی دیده شده است.

اطلاعات به دست آمده از تصویر منتشر شده پیکسل ۴

تصویر جدیدی که از سوی یکی از معروف‌ترین سایت‌های خبرگزاری دنیای فناوری منتشر شده، اطلاعات جدید زیادی از این دستگاه به ما منتقل نمی‌کند. ما در این عکس می‌توانیم دوربین دوگانه آن را مشاهده کنیم که به وسیله یک فلش ال‌ای‌دی و سنسور تشخیص حرکت همراهی می‌شود.

این تصویر که در یکی از مترو‌های انگلیس ثبت شده است، گوشی جدید گوگل را در یک قاب نشان می‌دهد. این قاب بیشتر بخش‌های تلفن هوشمند گوگل را پوشانده است در نتیجه ما از این تصویر اطلاعات زیادی دریافت نمی‌کنیم. حتی در این تصویر قسمت جلویی گوشی یا نرم‌افزار‌های آن معلوم نیست در نتیجه تنها می‌شود حدس‌هایی درباره آن زد. این تصویر را در ادامه مشاهده می‌‎کنید:

فاش شدن دومین عکس پیکسل ۴، جدیدترین گوشی گوگل +تصویر


بیشتر بخوانید: اولین تصاویر گوگل پیکسل ۴ با دوربین دوگانه فاش شد +تصاویر


با وجود این که تصویر جدید اطلاعات زیادی به ما منتقل نمی‌کند، می‌توان آن را در دسته عکس‌های پیش از رونمایی این گوشی قرار داد. از حدس‌هایی که درباره این گوشی منتشر شده به نظر می‌رسد که گوگل در ماه اکتبر پیکسل ۴ را رونمایی می‌کند، البته این خبر هنوز تائید نشده است. ماه پیش گوگل یک کار غیرمعمول انجام داد و آن فاش کردن یک تصویر از پیسکل ۴ بود که به وسیله رسانه‌های غیررسمی صورت گرفت. این تصویر فاش شده یک دوربین عریض مستطیلی را در پشت گوشی نشان می‌داد.

جزئیات فاش شده از مشخصات پیکسل ۴

بقیه مطالب فاش شده درباره این گوشی به ما از وجود یک حاشیه ضخیم در بالای گوشی به جای ناچ قطره‌ای برای میزبانی دوربین سلفی، خبر می‌دهد. این در حالی است که ما انتظار داریم این گوشی با دو اندازه استاندارد و XL عرضه شود. اندازه صفحه نمایش این گوشی‌ها می‌تواند ۵.۸ اینچ برای پیکسل ۴ و ۶.۴ اینچ برای پیکسل ۴ XL باشد؛ این موضوع بدان معناست که آن‌ها کمی بزرگ‌تر از پیکسل ۳، پرچمداران این شرکت که در سال ۲۰۱۸ عرضه شدند، خواهند بود.

پیشتر خبر‌هایی درباره وجود تراشه Snapdragon 855 به عنوان پردازنده در داخل این گوشی نیز منتشر شده بود. گفته می‌شود این پردازنده به وسیله یک رم ۶ گیگابایتی همراهی خواهد شد. شانس این که عکس‌های دیگری از این گوشی از حالا تا اکتبر ببینیم زیاد است پس باید منتظر فاش شدن اطلاعات بیشتری باشیم.

انتهای پیام/

جدیدترین تصویر گوگل پیکسل ۴ فاش شد

برچسب ها: فناوری ، گوگل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار