انتشار یکی دیگر از رندر‌های سامسونگ +Galaxy Note 10 +تصاویر

یکی از افشاگران دنیای مجازی به تازگی در صفحه توئیتر خود رندر‌ جدیدی از سامسونگ +Galaxy Note 10 منتشر کرد.

انتشار یکی دیگر از رندر‌های مطبوعاتی سامسونگ +Galaxy Note 10 +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چند روز پیش رندر‌های مطبوعاتی سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ و گلکسی نوت ۱۰+ فاش شدند. باید اعتراف کنیم که صفحه نمایش Infinity O این دستگاه در کنار حاشیه نازک و حفره درون صفحه نمایش آن بسیار جذاب شده است.  امروز یک رندر مطبوعاتی دیگر از سامسونگ گلکسی نوت ۱۰+ به وسیله یکی از افشاگران دنیای مجازی در توئیتر منتشر شده است.

مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۱۰+

ما انتظار داریم در این گوشی از صفحه نمایش ۶.۸ اینچی AMOLED با رزولوشن 1440X3040 استفاده شده باشد. در قسمت پردازنده برای مدل آمریکایی آن از تراشه Snapdragon 855 و برای دیگر کشور‌ها از تراشه Exynos 9825 SoC استفاده خواهد شد. یک دوربین سه‌گانه در پشت این دستگاه تعبیه شده که کیفیت لنز اصلی آن ۱۲ مگاپیکسل است. این دوربین به وسیله یک لنز تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی با زوم اوپتیکال ۲ برابر و یک لنز اولترا واید انگل ۱۶ مگاپیکسلی همراهی می‌شود. یک سنسور ToF نیز در این گوشی وجود دارد که مدت زمان برخورد پرتو مادون قرمز و بازگشت آن از سوژه را محسابه می‌کند. این قابلیت برای محاسبه دقیق نقشه سه‌بعدی سوژه برای بهبود بوکه بر روی پرتره استفاده می‌شود.

در ادامه رندر تازه فاش شده از سامسونگ گلکسی نوت ۱۰+ را مشاهده می‌کنید:

انتشار یکی دیگر از رندر‌های مطبوعاتی سامسونگ +Galaxy Note 10 +تصاویر


بیشتر بخوانید: انتشار رندر‌های جذاب گلکسی نوت ۱۰ پیش از رونمایی رسمی +تصاویر


نسخه‌ها و پیکربندی‌های مختلف سامسونگ گلکسی نوت ۱۰+

دو مدل مختلف از این گوشی ساخته خواهد شد که یکی از آن‌ها با شماره مدل SM-N975 از اینترنت 4G پشتیبانی می‌کند و نسخه 5G آن دارای شماره مدل SM-N976 است. در ایالات متحده آمریکا، نسخه دومی تنها با اپراتور Verizon پشتیبانی می‌شود و تا ۱۲ گیگابایت رم خواهد داشت این در صورتی است که نسخه جهانی این گوشی ۸ گیگابایت رم دارد. به هر حال ما برای هرکدام از این نسخه‌ها انتظار دیدن حداقل دو پیکربندی مختلف را داریم که احتمالا یکی از آن‌ها دارای رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی خواهد بود و دیگری از ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت یا ۱ ترابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند. باتری که برای گلکسی نوت ۱۰+ استفاده می‌شود ۴۱۷۰ میلی‌آمپر ظرفیت خواهد داشت و از شارژ سریع ۲۵ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. در ضمن این گوشی دارای PowerShare، قابلیتی برای برعکس کردن فرایند شارژ گوشی، نیز هست.

یک حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش به همراه قابلیت تشخیص چهره تامین امنیت این دستگاه را بر عهده دارند. گلکسی نوت ۱۰+ یک جک هدفون نیز دارد. گوشی گلکسی نوت ۱۰+ احتمالا همراه با گلکسی نوت ۱۰، گلکسی Watch 2 و گلکسی تب S6 در ۷ آگوست معرفی می‌شود. محل برگزاری آخرین رویداد آنپکد سامسونگ مرکز بارکلی در بروکلین است. پیش فروش این دستگاه بلافاصله پس از رویداد آنپکد انجام شده و فروش آن از ۲۳ آگوست آغاز می‌شود. قیمت این دستگاه نیز ۱۲۹۶ دلار آمریکا خواهد بود. 

انتهای پیام/

رندر جدید گلکسی نوت ۱۰+ منتشر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار