حسن بیگی خبرداد؛

غذای رایگان در اختیارکودکان کار و خیابان قرار می‌گیرد

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران گفت: امکانات بهداشتی و درمانی و غذایی رایگان در اختیارکودکان کار و خیابان قرار می‌گیرد.

غذای رایگان در اختیارکودکان کار و خیابان قرار می‌گیردبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، شکراله حسن بیگی معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران در جلسه شورای اجتماعی استان تهران گفت: با وجود همه ضعف‌هایی که ممکن است در جذب و ساماندهی کودکان کار وخیابان وجود داشته باشد، اما تصمیم گیران و مجریان این طرح با قدرت در کنار رفع همه ضعف‌ها و بهبود زیرساخت‌ها اجرای آن را ادامه خواهند داد.

وی افزود: کودکان کار و خیابان در مناسب‌ترین شرایط جذب و برای ساماندهی به مکان‌های پیش بینی شده منتقل می‌شوند و امکانات بهداشتی و درمانی و غذایی رایگان در اختیار آن‌ها قرار داده می‌شود.

حسن بیگی ادامه داد: در مقابل مخالفت برخی از معترضان و انجمن‌ها به اجرای طرح ساماندهی کودکان کار و خیابان در تهران این سوال مطرح می‌شود که حضور کودکان کار در مراکز نگهداری و تحت مراقبت نسبت به حضور آن‌ها سر چهار راه‌ها و در معرض انواع آسیب‌ها مناسب‌تر نیست.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران با بیان اینکه شورای امنیت کشور به عنوان مرجعی تصمیم گیرنده از اجرای طرح ساماندهی کودکان کار و خیابان در تهران اعلام رضایت کرده است، گفت: رئیس جمهور و وزیر کشور نیز رضایت خود را از اجرای این طرح در تهران اعلام کرده اند.

حسن بیگی افزود: با وجود همه ضعف‌هایی که ممکن است در جذب و ساماندهی کوکان کار وخیابان وجود داشته باشد، اما تصمیم گیران و مجریان این طرح با قدرت در کنار رفع همه ضعف‌ها و بهبود زیرساخت‌ها اجرای آن را ادامه خواهند داد.

گفتنی است؛ با دستور معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران در این نشست مقرر شد کمبود‌ها و نیاز‌های مراکز نگهداری کودکان کار و خیابان با همراهی شهرداری و تایید بهزستی تا پایان هفته رفع شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار