استکی: نسل جوان هندبال خوبی داریم/ از پورتو و یک تیم عربی پیشنهاد داشتم

ملی پوش هندبال کشورمان گفت: جوانان خوبی در اردو تیم ملی حضور دارند که فوق العاده هستند.

استکی: نسل جوان بسیار خوبی داریم / از پورتو و یک تیم عربی پیشنهاد داشتم

الله کرم استکی ملی پوش هندبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط اردوی تیم ملی هندبال گفت: این نخستین اردوی دور جدید است که حضور دارم. خوشبختانه جوانان خوبی در این اردو حضور دارند. باید به این جوانان توجه شود، زیرا نسل بسیار خوبی هستند و اگر برنامه ریزی مناسبی داشته باشیم می‌توانند نتایج خوبی بگیرند.

او گفت: فدراسیون به باشگاهی که در آن حضور دارم نامه زد و زمان اردو را اعلام کرد و آن‌ها اجازه حضور در این اردو را دادند. در اردوی قبل از رقابت‌های انتخابی المپیک هم بدون مشکل حاضر می‌شوم.

لژیونر هندبال کشورمان درباره شرایط فعلی اش افزود: از ناحیه پی سی ال دچار مشکل بودم، اما با زانو بند آمدم و خوشبختانه بهترم. علاوه بر آن شرایط خوبی در باشگاهم دارم. اصلی‌ترین موضوع همواره حق و حقوق و ارزش بازیکن است که خوشبختانه مشکلی ندارد و حمایت‌ها خوب است. شنیدم در لیگ ایران هم چند حامی خوب مالی جلو آمده اند.

استکی عنوان داشت: دو سال دیگر قرارداد دارم و امسال هم از تیم‌های پورتو و یک تیم عربی پیشنهاد داشتم، اما دوست ندارم رومانی را ترک کنم، زیرا در آن جا راحتم. سال آینده اگر پیشنهاد جدیدی آمد آن را بررسی می‌کنم.

او گفت: سجاد با توجه به شرایط زندگی اش به فرانسه رفت. از لحاظ موقعیت ورزشی هم شرایط خوبی برایش به وجود آمده است.

لژیونر هندبال کشورمان در پاسخ به این سوال که آیا این نخستین مرتبه است که جدا از برادرش بازی می‌کند عنوان داشت: نه این اولین بار نیست که از هم جدا می‌شویم. پیش از این هم او یک سالی به آلمان رفت و در بوندس لیگا حاضر شد و من درست همان زمان در فرانسه حضور داشتم.

الله یار استکی عنوان داشت: ما انتظار داریم شرایط فرق کند. یک سری مشکلات بود، اما سرپرست تیم تذکر داد و قرار است برطرف شود. امیدوارم وزارت ورزش و کمیته ملی هم حمایت کنند.


بیشتر بخوانید:

اردوی تیم‌ملی هندبال برگزار شد

دهقانی: یوسف نژاد بدون هماهنگی کادرفنی در اردو هندبال حاضر نشد


انتهای پیام/ 

اظهارات بازیکن تیم ملی هندبال درباره شرایط اردو 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار