دهقانی: یوسف نژاد بدون هماهنگی کادرفنی در اردو هندبال حاضر نشد

مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی هندبال کشورمان گفت: ۳ لژیونر دعوت شده به همراه یوسف نژاد از غایبان اردوی تیم ملی هستند.

دهقانی: یوسف نژاد بدون هماهنگی کادر فنی در اردو حاضر نشد / احتمالا به تورنومنت قطر برویمرسول دهقانی مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی هندبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین شرایط اردوی تیم ملی هندبال گفت: سومین اردوی آماده سازی تیم ملی هندبال روز شنبه آغاز شد و بازیکنان لژیونر هم به این اردو اضافه شدند. نوروزی، حیدری و موسوی نتوانستند در این اردو حاضر شوند، زیرا تمرین‌های باشگاهی آن‌ها آغاز شده است و از آن جایی که این اردو در روز‌های آی اچ اف نیست نتوانستند خود را به کادرفنی معرفی کنند. علاوه بر این افراد یوسف نژاد هم بدون هماهنگی کادرفنی از حضور در اردو انصراف داد. در مجموع اردوی خوبی داریم همه پر نشاط و عالی کار می‌کنند.

دهقانی عنوان داشت: مدیر جدید تازه کارش را آغاز کرده و هنوز امکانات به حد نرمال هم نرسیده است. از لحاظ لباس و تغذیه شرایط مطلوب نیست و امکاناتی مانند سالن و اسکان هم که از قبل بوده است. مشکل اصلی ما نبود حامی مالی است.

مربی دروازه بان‌های تیم ملی هندبال در پایان گفت: پس از پایان سومین اردو مسابقات لیگ برتر آغاز می‌شود و در این مدت اردوی تیم ملی تعطیل است، اما پس از آن برنامه اردویی داریم که فعلا محل برگزاری آن در تهران است مگر این که باشگاهی موافتش را برای برگزاری اردوی تیم ملی در مکانی دیگر اعلام کند. رقابت‌های لیگ از ۲۵ مرداد آغاز می‌شود و در تاریخ ۲۱ شهریور به پایان می‌رسد. ما از ۲۵ شهریور اردوی پر فشاری داریم و احتمالا اردو‌های بعدی هم به صورت پیوسته در تهران باشد. به احتمال زیاد آخرین اردو را با حضور در تورنمنتی به میزبانی قطر برگزار می‌کنیم.


بیشتر بخوانید: اردوی تیم‌ملی هندبال برگزار شد


انتهای پیام / 

اظهارات مربی دروازه بان‌های تیم ملی درباره اردوی تیم ملی هندبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار