۲۰ گوشی برتر نیمه اول ۲۰۱۹ +تصاویر

در ۶ ماه گذشته گوشی‌های جدیدی وارد بازار شده‌اند که پرطرفدارترین‌های آنان را به شما معرفی می‌کنیم.

۲۰ گوشی برتر نیمه اول ۲۰۱۹به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اکنون که نیمی از سال ۲۰۱۹ گذشته بهتر است به عقب نگاهی بیندازیم و گوشی‌هایی که امسال معرفی شدند را بررسی کنیم. باید ببینیم کدام یک از آن‌ها چشم‌های بیشتری را به سوی خود جلب کرده‌اند و طرفداران بیشتری دارند. در ادامه یک فهرست برای شما آماده کرده‌ایم که محبوب‌ترین‌های نیمه اول سال را به شما معرفی می‌کند.

برترین گوشی‌های نیمه اول سال ۲۰۱۹

اگر به ۲۰ تلفن هوشمند موجود در فهرست زیر نگاه کنیم، متوجه یک آمار جالب می‌شویم. نوکیا در این فهرست بار دیگر به وسیله گوشی جدید خود Nokia 9 PureView به دنیای فناوری معرفی شده است. اوپو در این فهرست تنها گوشی F11 Pro را دارد، اما هوآوی یک خانواده کامل از P30 را در آن به نمایش گذاشته است. در این فهرست ۵ گوشی هوشمند نیز از شیائومی دیده می‌شود. سامسونگ، اما تعداد بی‌سابقه ۱۰ عدد از ۲۰ گوشی برتر سال جدید میلادی را از آن خود کرده است.


بیشتر بخوانید: انتشار رندر‌های جذاب گلکسی نوت ۱۰ پیش از رونمایی رسمی +تصاویر


نکته جالب این جاست که هیچ اثری از گوشی‌های اپل در این فهرست دیده نمی‌شود. اما سامسونگ توانسته محبوبیت خود را افزایش دهد. این نشان می‌دهد که خط تولید میان‌رده‌های سامسونگ بسیار محبوب و معروف شده‌اند و افراد زیاد در سراسر دنیا حاضر به خریدن آن‌ها هستند. گوشی‌های مانند گلکسی A50، گلکسی +S10 و گلکسی M20 در پنج گزینه اول این فهرست هستند.

اما در صدر این فهرست یک گوشی از شرکت چینی شیائومی قرار دارد. شیائومی ردمی نوت ۷ - Redmi Note 7، که در ژانویه گذشته رونمایی شد، محبوب‌ترین گوشی در شش ماه اول سال ۲۰۱۹ است. این گوشی به وسیله یکی از محصولات سامسونگ که گلکسی A50 نام دارد همراهی می‌شود. این گوشی سامسونگ دو ماه بعد از معرفی ردمی نوت ۷، در ماه مارس رونمایی شد. یک یا دو ماه بعد نیز احتمالا گوشی گلکسی A50 صدر نشین شود، زیرا سامسونگ روی این گوشی سرمایه‌گذاری کرده و آینده آن را روشن می‌بیند. در ادامه فهرست تصویر این گوشی‌های پرطرفدار را مشاهده می‌کنید:

۲۰ گوشی برتر نیمه اول ۲۰۱۹

۲۰ گوشی برتر نیمه اول ۲۰۱۹

۲۰ گوشی برتر نیمه اول ۲۰۱۹

۲۰ گوشی برتر نیمه اول ۲۰۱۹

۲۰ گوشی برتر نیمه اول ۲۰۱۹

انتهای پیام/

گوشی‌های پرطرفدار نیمه اول سال جدید میلادی معرفی شدند

برچسب ها: فناوری ، گوشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار