اختصاص بیش از ۱۲۸ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های عجب شیر

فرماندار: بیش از ۱۲۸ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های عجب شیر اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،عادل اصغرپور فرماندار عجب شیر کمیته برنامه ریزی شهرستان عجب شیر از افزایش ۱۳ میلیارد ریالی اعتبارات شهرستانی که حدود ۱۲ درصد نسبت به سال قبل می‌باشد خبر داد و افزود: ۱۲۸ میلیارد و ۸۰ میلیون ریال برای طرح‌های عمرانی این شهرستان در سال جاری اختصاص یافته است.


وی  گفت: این میزان اعتبار اختصاص یافته، برای اجرای ۵۰ طرح عمرانی از محل اعتبارات استانی و ۱۹ طرح از محل اعتبارات قانون استفاده متوازن می‌باشد.

وی کمیته برنامه ریزی را یکی از مهمترین کمیته‌های شهرستان برشموردو اظهارداشت: در چهارچوب قوانین در طول سال طرح‌های که برای عمران وآبادی و پیشرفت شهرستان نیاز است با چکش کاری و مطابق با نیازمنطقه و استاندارد‌ها در این کمیته تنظیم می‌شود و جمع بندی وخروجی اعتبارات که از کمیته برنامه ریزی در روند پیشرفت طرح‌ها اساسی کمک خواهد کرد ودر خروجی نشان خواهد داد.

فرماندار عجب شیر گفت:با توجه به شرایط و ویژگیی کشورمان قرار پیدا کرده انواع تهدید‌ها در کنار تحریم‌ها شرایط سخت و خواص در کشورمان را ایجاد کرده و لذا وضعیت که عادی وضعیت باید باشد و انتظار داشته باشیم برابر نیامندی‌های شهرستان و بخش‌های مختلف اعتبارات لازم تخصیص یابد این شرایط وجود ندارد، ولی با توانمندی که در سازمان‌ها و مسوولان و همراهی مردم و بخش خصوصی و برخی حوزه‌ها مشارکت خیرین می‌توان حداقل بخش از نیازمندی را در کنار بخش اعتبارات دولتی تامین کرد و وضعیت نسبت مطلوبی در شهرستان در طرح‌های دستگاه‌ها در حال اجرا را ایجاد کرد.


 اصغرپورخواستار ارتباط مسوولان شهرستان با سازمان‌های خودشان جهت جذب اعتبارات داخلی ادارت کل باشند تا با تخصیص از این اعتبارات متمم و مکمل طرح‌های مصوب شده در شهرستان باشیم وبتوانیم بخشی از نیاز‌های شهرستان را تامین کنیم، اظهار کرد: مسوولان باید برای افزایش اعتبارات تخصیصی با مدیران کل استان مکاتبه و هماهنگی داشته باشند.


 وی تاکید کرد:همه مسوولان باید با جدیت بر طرح‌های عمرانی حوزه کاری خود نظارت داشته باشند و از نزدیک در جریان روند کار‌ها قرار گیرند.

انتهای پیام/

بیش از ۱۲۸ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های عجب شیر اختصاص یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.