رئیس پلی‌کلینیک تخصصی شهید شهبازی از اضافه شدن چشم‌پزشک به این مرکز خبر داد و گفت: با جذب متخصص رادیولوژیست واحد سونوگرافی و رادیولوژی فعال می‌شود.

پلی‌کلینیک شهیدشهبازی صاحب چشم‌پزشک شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علیرضا بی‌نیاز، رئیس پلی‌کلینیک تخصصی شهید شهبازی با بیان اینکه در سال ۹۷ در بخش داروخانه ۱۳ میلیارد ریال برای تهیه دارو هزینه شد اظهار کرد: در این سال در تهیه وسایل و تجهیزات مصرفی پزشکی یک‌میلیارد و ۸۷۲ میلیون ریال صرف شد که نسبت به سال قبل ۵۰ درصد افزایش داشت.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال در درمانگاه تخصصی پلی‌کلینیک شهید شهبازی سه روز در هفته متخصص چشم فعال شده است تصریح کرد: در درمانگاه تخصصی این پلی‌کلینیک بیشتر تخصص‌های کلیدی فعال هستند.

رئیس پلی‌کلینیک تخصصی شهید شهبازی با اشاره به اینکه درمانگاه قلب و پوست سه روز در هفته در پلی‌کلینیک فعال‌اند گفت: درمانگاه مغز و اعصاب و جراحی مغز و اعصاب دو روز در هفته و چشم پزشک یک روز در میان فعال هستند که با رایزنی‌های صورت گرفته احتمال افزایش فعالیت چشم‌پزشک در طول هفته وجود دارد.

وی با بیان اینکه در تخصص‌هایی که برای کلینیک تعریف شده خدمات ارائه می‌شود و کمبودی وجود ندارد افزود: تنها به دنبال افزایش سطح فعالیت متخصص مغز و اعصاب در طول هفته هستیم.

بی‌نیاز با تاکید به اینکه واحدی غیرفعال در پلی‌کلینیک شهید شهبازی وجود ندارد گفت: اگر بتوانیم متخصص رادیولوژیست جذب کنیم واحد سونوگرافی و رادیولوژی هم فعال خواهد شد.

وی با بیان اینکه با کمبود متخصص رادیولوژیست در سطح استان و کشور مواجه هستیم افزود: با تمهیدات سازمان تامین اجتماعی خوشبختانه در تامین دارو جز در برخی مواقع نادر با مشکل مواجه نشده‌ایم.

انتهای پیام/ د 

ایجاد چشم پزشکی در پلی‌کلینیک شهیدشهبازی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.