۱۸ گروه جهادی مسئول بازسازی منازل سیل زدگان همدانی

مسئول بسیج دانشجویی سپاه همدان گفت: ۱۸ گروه جهادی از دانشجویان همدان امر بازسازی ۱۶ منزل مسکونی برای سیل زدگان استان را عهده‌دار شدند.

۱۸ گروه جهادی مسئول بازسازی منازل سیل زدگان همدانیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، طیب فریادرس، مسئول بسیج دانشجویی سپاه همدان گفت: امسال برنامه گروه‌های جهادی دانشجویی همدان معطوف به بازسازی منازل مسکونی افراد آسیب دیده از سیل در استان شده است.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر ۱۸ گروه فعال در امر بازسازی دو یا سه گروه دیگر نیز در بخش‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی فعال می‌شوند اضافه کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در تلاش هستیم، پروژه‌هایی که از ابتدای تابستان آغازه شده‌اند را تا هفته بسیج و آن دسته از پروژه‌هایی که در انتهای تابستان فعال می‌شوند را نهایتا تا دهه فجر آماده کرده و به بهره‌برداری برسانیم.

فریاد رس ادامه داد: ۱۸ گروه جهادی به استعداد نزدیک به هزار نفر ۱۲ پروژه بازسازی در کبودراهنگ، ۲ پروژه در رزن و در شهرستان‌های نهاوند، تویسرکان و ملایر نیز چند پروژه دیگر را آغاز کرده و در تلاشند در این پروژه‌ها را کمترین زمان به پایان برسانند.

وی بیان کرد: بازسازی واحد‌های مسکونی افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی و با کمک هزینه ۷۵ میلیون تومان برای ساخت به گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی استان همدان واگذار شده است.

مسئول بسیج دانشجویی سپاه افزود: استان همدان هرساله میزبان اردوهای جهادی پزشکی از دانشگاه‌های کشور است اما امسال با توجه به وقوع سیل در استان‌هایی مانند لرستان و گیلان احتمال حضور این گروه‌ها برای خدمت رسانی در این مناطق بیشتر است.

انتهای پیام/ ش

۱۸ گروه جهادی عهده‌دار بازسازی منازل سیل زدگان همدانی شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.