برگزاری دوره ختم قرآن مجازی در دانشگاه بوعلی سینا همدان

دبیر کانون قرآن و عترت دانشگاه بوعلی سینا همدان از برگزاری دوره ختم قرآن مجازی در دانشگاه بوعلی سینا این استان خبر داد.

برگزاری دوره ختم قرآن مجازی در دانشگاه بوعلی سینا همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حسین مختاری، دبیر کانون قرآن و عترت دانشگاه بوعلی سینا همدان بیان کرد: کانون قرآن و عترت این دانشگاه در فضای مجازی کانالی تشکیل داده و پس از نماز‌های یومیه چهار صفحه از قرآن کریم را در داخل کانال قرار می‌دهیم تا از این طریق دوره ختم قرآن به شیوه مجازی برگزار شود.

وی به برگزاری دو دوره اردوی جهادی توسط دانشجویان اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون دو دوره اردوی جهادی در روستای مجید آباد و دیزج برگزار شده است.

دبیر کانون قرآن و عترت دانشگاه بوعلی سینا همدان ادامه داد: تعمیر حمام یک خانواده نیازمند در مجیدآباد و رنگ کاری و تعمیر یک ساختمان مسکونی برای یک خانواده مستضعف در دیزج از برنامه‌های اردوی جهادی بوده است.

مختاری افزود: اردوی جهادی در روستای مجیدآباد توسط ۱۰ نفر دانشجوی پسر و اردوی جهادی دیزج توسط ۱۴دانشجوی دختر و ۱۰دانشجوی پسر برگزار شد.

وی گفت: تقویت روحیه کار و تلاش و کمک به خانواده‌های بی‌بضاعت و همچنین آشنایی با سبک زندگی آن‌ها و درک مشکلاتشان از جمله اهداف برگزاری اردو‌های جهادی است.

دبیر کانون قرآن و عترت دانشگاه بوعلی سینا همدان ادامه داد: هزینه‌های اردو‌های جهادی توسط خیرین و کمک‌های مردمی تامین می‌شود؛ تلاش بر این استتا پایان هر هفته هماهنگی‌های لازم برای برگزاری اردوی جهادی انجام بگیرد.

انتهای پیام/ب

دوره ختم قرآن مجازی در دانشگاه بوعلی سینا همدان برگزار می‌شود

برچسب ها: قرآن ، وزارت علوم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.