درخشش رزمی کاران کرمانی در رقابت‌های بین المللی زنجان

بهروز سالاری و مقداد جلالی رزمی کاران کرمانی به ترتیب با کسب دو و یک مدال طلا در مسابقات بین المللی جام شکوه خلیج فارس بر سکوی نخست رقابت‌ها ایستادند.

بهروز سالاری، نماینده ی شایسته ی استان کرمان در رقابت های بین المللی جام شکوه خلیج فارس در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: نخستین دوره مسابقات بین المللی جام شکوه خلیج فارس در بخش آقایان با حضور ۱۲ کشور از چهار قاره آسیا، اروپا، اقیانوسیه و آفریقا به میزبانی استان زنجان در مجموعه ورزشی انقلاب واقع در اتوبان شمالی ۲۲ بهمن برگزار شد.

وی افزود: رزمی کاران به مدت سه روز در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان در استایل‌های K-1 رولز، الترافورس (ترکیبی)، سمی کنتاکت، لایت کنتاکت، هنر‌های فردی (فرم شکستن اجسام سخت) و لوکیک با هم به رقابت پرداختند.

بهروز سالاری با اعلام اینکه من نماینده وزن منفی ۸۵ کیلوگرم در این رقابت ها بودم، تصریح کرد: مقداد جلالی رزمی کار وزن منفی ۷۰ کیلوگرم نیز دیگر نماینده ی استان کرمان در این رقابت بود.

وی یادآور شد: در پایان این رقابت ها من در بخش سوپرفایت عنوان نخست رقابت ها را از آن خود کردم و در بخش تیمی نیز در فرم شکستن اجسام سخت موفق به کسب مدال طلا شدم.

سالاری افزود: جلالی نماینده وزن منفی ۷۰ کیلوگرم نیز در بخش سوپرفایت به عنوان نخست مسابقات دست یافت.

انتهای پیام/ب

کسب ۳ مدال طلا توسط رزمی کاران کرمانی در مسابقات بین المللی زنجان

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.