سرپرست فرودگاه شهدای ایلام :

فرودگاه شهدای ایلام آماده پرواز‌های بین المللی است

سرپرست فرودگاه شهدای ایلام گفت: تمام شرایط و تمهیدات برای انجام پرواز‌های بین المللی در این فرودگاه مهیا شده است.

فرودگاه شهدای ایلام آماده پرواز‌های بین المللی استیگانه  سرپرست فرودگاه شهدای ایلام در گفت و گو باخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،با اشاره به پیش رو بودن ایام اربعین حسینی و افزایش ورود زائران به استان ایلام گفت: عملیات احداث ترمینال بین المللی فرودگاه شهدای ایلام در حال اجراست و امیدواریم در آینده نزدیک به بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به بین المللی شدن فرودگاه ایلام در سال‌های گذشته افزود: در اربعین ۹۶ شاهد انجام ۱۱ پرواز بین المللی به مقصد نجف اشرف به صورت رفت و برگشت و در اربعین ۹۷ یک پرواز باری از ایلام به مقصد نجف بودیم.

یگانه ادامه داد: در حال حاضر تمامی شرایط برای اجرای پرواز‌های بین المللی در این فرودگاه مهیاست و تاکنون شرکت‌های هواپیمایی همچون شرکت پویا برای انجام پرواز‌های خارجی از مبدا این فرودگاه به مقصد کشور عراق اعلام آمادگی کرده‌اند.

سرپرست فرودگاه شهدای ایلام به پرواز‌های کنونی این فرودگاه نیز اشاره کرد و بیان کرد: روزانه ۴ پرواز از فرودگاه شهدای ایلام به مقصد تهران به صورت رفت و برگشت و در هفته سه پرواز دیگر از ایلام به مقصد مشهد به صورت رفت و برگشت صورت می‌پذیرد.

سرپرست فرودگاه شهدای ایلام به حجم کل تردد مسافران نیز اشاره و تاکید کرد: در ماه بیش از ۴ هزار و ۲۰۰ مسافر از فرودگاه شهدای ایلام مسافرت می‌کنند.

انتهای پیام/با

 تمهیدات  لازم برای انجام پرواز‌های بین المللی در فرودگاه شهدای ایلام

برچسب ها: فرودگاه ، اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.