معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد کیش:

دوره ویژه آشنایی با صنایع خلاق در مناطق آزاد برگزار شود

معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد کیش گفت:دوره ویژه آشنایی با صنایع خلاق در مناطق آزاد برگزار شود.

دوره ویژه آشنایی با صنایع خلاق در مناطق آزاد برگزار شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه  ، سعید پور علی معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش در نشست تخصصی معاونان و مدیران فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان‌های مناطق آزاد کشور با اشاره به اهمیت تببین و توسعه صنایع خلاق در مناطق آزاد گفت: باید دوره ویژه‌ای در خصوص آشنایی با صنایع خلاق در این مناطق برگزار شود و از طریق نشریات اطلاع رسانی صورت گیرد.

وی  افزود: مناطق آزاد می‌توانند به محور‌های صنعتی و سرمایه گذاری در حوزه صنایع خلاق تبدیل شوند.

وی با اشاره به اینکه اگر رونق و توسعه صنایع خلاق در مناطق آزاد دنبال کنیم، می‌توانیم یک مزیت رقابتی نیز ایجاد کنیم ادامه داد: در این صنعت امکان انتقال تجارب وجود دارد و مناطق آزاد می‌توانند تجارب خود را در این حوزه با سایر مناطق آزاد و حتی سرزمین اصلی به اشتراک بگذارند.

پورعلی اظهار داشت: سرمایه‌گذاری در طرح‌های این حوزه نسبت به سایر حوزه‌های صنعت معمولا بسیار کمتر و بازگشت سرمایه آن در دوره کوتاه‌تری انجام می‌شود.

در این نشست برنامه‌های حمایتی در راستای توسعه زیست‌بوم شرکت‌های خلاق و حمایت از سرمایه‌گذاران در خوشه‌های تخصصی صنایع خلاق و فرهنگی، معرفی گردید.
 
انتهای پیام/م
 
 
 

منطقه آزاد ماکو میزبان هجدهمین نشست مشترک معاونین و مدیران فرهنگی  مناطق آزاد تجاری  کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.