تیم ملی امید به امارات یا ترکیه می‌رود/ اردوی تایلند لغو شد

تیم ملی فوتبال امید ایران پیش از شروع مسابقات نهایی مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ ژاپن راهی امارات یا ترکیه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات نهایی مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ ژاپن در حالی دی ماه ۱۳۹۸ در تایلند برگزار می‌شود که فدراسیون فوتبال درصدد است تا امکانات خوبی را برای شاگردان فرهاد مجیدی آماده کند تا این تیم بتواند طلسم نرفتن به المپیک را بشکند.  

یوز‌های جوان (لقب تیم ملی امید) در اردوی تیرماه به مصاف نفت مسجد سلیمان و تیم ملی فوتبال بزرگسالان رفتند که به ۲ تساوی رضایت دادند و قرار است ماه‌های آینده رو در روی ازبکستان، اندونزی و ... قرار بگیرند. تیم امید در اردوی شهریورماه مقابل ازبکستان قرار می‌گیرد و قرار است شاگردان مجیدی به تاشکند بروند و ۲ بازی برگزار کنند.

همچنین قرار بود تیم ملی امید در اردوی مهر ماه به مصاف تیم ملی امید کرواسی برود که این بازی لغو شد و قرار است این مسابقه پس از مسابقات نهایی مقدماتی المپیک برگزار شود.

خبر دیگر اینکه شاگردان مجیدی در اردوی مهرماه به احتمال زیاد راهی امارات یا ترکیه خواهد شد تا اردویی را در یکی از این کشور‌ها برگزار کنند. در آبان ماه نیز تیم ملی امید به مصاف اندونزی می‌رود تا ۲ بازی دوستانه را در این کشور برگزار کند.

بازیکنان ملی پوش از ۲۸ آذر در اختیار کادرفنی قرار می‌گیرند و فدراسیون فوتبال درصدد است اردویی را در  کمپ اسپایر قطر برگزار کند که  اگر مشکلی پیش نیاید این اتفاق رخ خواهد داد.

از قبل برنامه‌ای وجود داشت تا تیم امید اردویی را پیش از برگزاری مسابقات نهایی مقدماتی در تایلند برگزار کند که فرهاد مجیدی با آن مخالفت کرد.

یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان این خبر را تایید کرد.


بیشتر بخوانید: 

تیم ملی فوتبال امید یک - تیم ملی بزرگسالان یک/ شاگردان ویلموتس و مجیدی به تساوی رضایت دادند

مجیدی:تیم ملی امید به المپیک ۲۰۲۰ صعود می‌کند

دیدار تدارکاتی تیم‌های ملی امید ایران و کرواسی لغو شد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال امید ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.