نبرد جوان‌های ویلموتس و امید‌های فرهاد در ورزشگاه آزادی

تیم‌های ملی فوتبال بزرگسالان و امید ایران امروز دوشنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز دوشنبه یک بازی خاص در فوتبال ایران برگزار خواهد شد و پس از مدت‌ها تیم ملی فوتبال بزرگسالان کشورمان مقابل یک تیم ملی از رده پایه یعنی تیم ملی امید و سرمربی جوانش یعنی فرهاد مجیدی قرار می‌گیرد.

مارک ویلموتس که پس از انتخاب به عنوان سرمربی تیم ملی کشورمان دومین اردوی آماده سازی این تیم را برگزار می‌کند، با توجه به قرار نداشتن اردوی تیرماه در ایام فیفا تصمیم گرفت جای لژیونر‌ها و ستارگان ملی پوش لیگ برتری، ۲۳ بازیکن جوان و البته کم‌تر دعوت شده به اردو را در فهرست خود قرار بدهد.

سرمربی بلژیکی برای ارزیابی بازیکنانش تصمیم گرفت تیم ملی بزرگسالان را در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم ملی امید بفرستد. تیمی که باید در دی و بهمن سال جاری در رقابت‌های انتخابی المپیک شانس خود را برای شکستن طلسم ۴۴ ساله ناکامی در صعود به المپیک جست و جو کند و فرهاد مجیدی امیدوار است با برگزاری دیدار‌های تدارکاتی این تیم را که با قرار گرفتن در سید چهار رقابت‌های مقدماتی المپیک در تایلند کار بسیار سختی برای تحقق این رویا دارد به آمادگی لازم برساند.

تقابل جوان‌های فوتبال ایران در شطرنج ویلموتس و مجیدی

مارک ویلموتس که در ۲ بازی دوستانه با سوریه و کره جنوبی ثابت کرد تبحر خاصی در ارائه فوتبال تهاجمی دارد می‌خواهد شاگردان جوانش این سبک بازی را مقابل تیم ملی امید هم پیاده کنند. همین امر سبب می‌شود ملی پوشان رده سنی بزرگسال کشورمان با انگیزه کامل و تلاش برای پیدا کردن شانس دعوت مجدد به تیم ملی، مقابل تیم امید به میدان بروند. از طرفی او نیم نگاهی هم به عملکرد شاگردان فرهاد مجیدی دارد تا ببیند کادرفنی تیم امید در این بازی دوستانه سبک بازی مورد تاکید ویلموتس برای تمام تیم‌های ملی را تا چه اندازه‌ای به اجرا می‌گذارد.

تیم ملی فوتبال امید ۲ روز پیش در دیداری دوستانه مقابل تیم لیگ برتری نفت مسجد سلیمان با تساوی بدون گل متوقف شد، اما نمایش خوب بازیکنانش در بازی با تیم مهدی تارتار آن‌هایی که از نزدیک شاهد دیدار بودند تا حدی به آینده این تیم امیدوار کرد. شاگردان مارک ویلموتس هم با وجود اینکه از لحاظ چهره بودن تفاوت چندان زیادی با امید‌های ملی پوش ایران ندارند، اما تقابل با تیمی که یک رده سنی از آن‌ها پایین‌تر است را به عنوان دیداری حیثیتی تلقی می‌کنند.

با توجه به اینکه هیچ یک از بازیکنان فعلی تیم ملی بزرگسالان در اردوی قبلی این تیم نبودند، نمی‌توان از بازیکن خاصی به عنوان مهم‌ترین غایب در ترکیب تیم ویلموتس نام برد، اما یونس دلفی، امید نورافکن، رضا آذری، مهدی نوراللهی و امید دره شاخص‌ترین بازیکن غایب تیم امید هستند.

تقابل جوان‌های فوتبال ایران در شطرنج ویلموتس و مجیدی

به هر حال انتظار می‌رود نبرد جوان‌های فوتبال ایران به نمایش تهاجمی و جذابی تبدیل شود که در نهایت مارک ویلموتس و فرهاد مجیدی به اهدافی که از برگزاری آن دارند دست یابند.

دیدار تدارکاتی تیم‌های ملی فوتبال بزرگسالان و امید ایران از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه امروز دوشنبه ۲۴ تیر در ورزشگاه آزادی انجام می‌شود.


بیشتر بخوانید:

حضور ستاره تیم ملی در تمرین یوزها/ فرهاد مجیدی پا به توپ شد

عکس یادگاری بازیکنان و کادرفنی تیم ملی با جانباز پرسپولیسی/ تذکر هاشمیان و ویلموتس به ملی پوشان آرام

فوتبال درون تیمی یوز‌های جوان/ تذکر فرهاد مجیدی به بازیکنان

سلام فارسی ویلموتس به خبرنگاران/ حرکات تاکتیکی ملی پوشان زیرنظر مربی اسپانیایی


انتهای پیام/

دیدار تدارکاتی تیم‌های ملی فوتبال بزرگسالان و امید ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۱ ۲۴ تير ۱۳۹۸
پخش میشه ازتلوزیون یانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۶ ۲۴ تير ۱۳۹۸
چرا تیم امید از صیاد منش استفاده نمیکنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۹ ۲۴ تير ۱۳۹۸
آیا پخش زنده دارد؟
آخرین اخبار