بهره مندی ساکنان روستای جلیزی عبدالرضا از ADSL اینترنت خانگی

معاون شبکه مخابرات منطقه خوزستان از بهره مندی ساکنان روستای جلیزی عبدالرضا از ADSL اینترنت خانگی خبر داد.

با تجهیز مرکز مخابراتی روستایی به دیتای ADSL، ساکنان روستای جلیزی عبدالرضا از اینترنت پرسرعت خانگی بهره مند شدند.

عبدالرحمن حری معاون شبکه مخابرات منطقه خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: امروز، سه شنبه ۲۵ تیرماه، در راستای توسعه شبکه ارتباطی در روستاها ومناطق کم برخوردار، با همت و تلاش کارشناسان فنی حوزه معاونت شبکه منطقه خوزستان، دیتای adsl مرکز کم ظرفیت روستایی جلیزی عبدالرضا سوسنگرد، با ظرفیت ۳۲ پورت نصب وراه اندازی شد.

وی بیان کرد: با نصب تجهیزات فنی مخابراتی در این مرکز مشترکان تلفن ثابت این روستا از شبکه اینترنت پرسرعت مخابراتی برخوردار شدند.

حری اعتبار هزینه شده برای مجهز نمودن این مرکز به دیتای پرسرعت را بیش از ۵۰۰ میلیون ریال عنوان کرد.

معاون شبکه مخابرات منطقه خوزستان اظهار داشت: با فراهم شدن امکانات فنی دیتا در این مرکز، ساکنان این روستا می توانند با شماره گیری تلفن گویای ۲۰۲۰ نسبت به درخواست و ثبت نام اقدام و از اینترنت Adsl خانگی بهره مند شوند.

براساس این گزارش تاکنون ۱۳۵ مرکز تلفن کم ظرفیت روستایی به دیتای adsl خانگی مجهز شدند و مخابرات منطقه خوزستان این آمادگی رادارد در صورت استقبال مشترکان، نسبت به توسعه بیشتر شبکه دیتا در این مراکز اقدام نماید.

گفتنی است روستای جلیزی عبدالرضا از توابع شهرستان دشت آزادگان، دارای یک مرکز مخابراتی کم ظرفیت ۲۵۶ شماره ای است و جمعیت یک هزار و ۵۰۰ نفری دارد.

انتهای پیام/گ

رفع مشکلات ارتباطی در روستاها

برچسب ها: مخابرات ، اینترنت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.