نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک استان، در راستای تحقق شعار سال، مردادماه در شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، احد فتوحی مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس اظهار کرد: نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک فارس، از بیست و دوم تا بیست و پنجم مرداد در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس در شیراز برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: سهم صنایع کوچک نسبت به کل صنایع در فارس را ۹۴ درصد اعلام کرد و افزود: این نمایشگاه برای تحقق شعار رونق تولید و با هدف جلب حمایت محصولات تولیدی این صنایع در فارس برپا می‌شود.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس تصریح کرد: همزمان با برپایی این نمایشگاه، نشست‌های دوجانبه، کارگاه‌های آموزشی، پاویون‌های تخصصی معرفی شرکت‌های صادراتی و دیگر برنامه‌های تخصصی برگزار خواهد شد.

فتوحی با بیان اینکه برای حضور هیئت‌های تجاری و اقتصادی کشور‌های هدف صادراتی و رایزنان تجاری ایران در آن کشور‌ها برنامه‌ریزی شده است، افزود: برپایی تور بازدید صنعتی با هدف معرفی توانمندی‌های فارس در حوزه صنایع کوچک از دیگر بخش‌های این نمایشگاه است.

وی افزود: بیش از ۲۰۰ واحد صنعتی کوچک و متوسط در بخش‌های مختلف در این رویداد نمایشگاهی مشارکت خواهند داشت و خوشه‌های صنعتی مختلف نیز در این نمایشگاه حضور دارند.

انتهای پیام/چ

نمایشگاه توانمندی صنایع کوچک  در فارس

برچسب ها: صنعت ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.