برپایی نمایشگاه نقاشی«معنای رنگ» در نیشابور

همزمان با میلاد امام رضا (ع) نمایشگاه نقاشی «معنای رنگ» آثار بانوی نیشابوری «ندا محمدی» در نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابورگشایش یافت.

برپایی نمایشگاه نقاشی «معنای رنگ» در نیشابوربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حمید رضا آتشی مسئول امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور گفت : هنرمندان جوان و تحصیل کرده نیشابوری در رشته‌های هنری بخصوص نقاشی توانسته اند آثار ماندگاری را تا کنون از خود بر جا گذارند و در این نمایشگاه نقاشی «معنای رنگ» آثار هنری «ندا محمدی» همزمان با میلاد حضرت امام رضا (ع) درصدد است کار‌های هنری خویش را به مخاطب ارئه کند.

وی ادامه داد : نمایشگاه نقاشی «معنای رنگ» آثار «ندا محمدی» است که در آن ۳۰ اثر نقاشی در ابعاد ۳۰*۲۱ و ۵۰*۳۵ سانتیمتر برپا شده است.
مسئول امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور  به تکنیک، سبک و موضوع این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه دارای تکنیک گرافیک، سیاه قلم و پاستل است وبا سبک رئالیسم  و موضوع چهره و طبیعت می‌باشد.

آتشی افزود :  این نخستین نمایشگاه آثار بانوی هنرمند نیشابوری «ندا محمدی» است که دانش آموخته در زمینه هنر نقاشی زیر نظر  احمد کاشکی فعالیت می‌کند و در پی ارائه آثار به مخاطب و نقد و بررسی آن است.

وی  تصریح کرد: نمایشگاه نقاشی «معنای رنگ» ۲۲ الی ۲۷ تیر ۹۸ هر روز از ساعت ۹ الی ۱۳ و ۱۶ الی ۲۰ بعد از ظهر در محل نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور ویژه عموم علاقمندان دایر می‌باشد.
 
انتهای پیام//ا.ز
 

برپایی نمایشگاه نقاشی «معنای رنگ» بانوی نیشابوری همزمان با ولادت حضرت رضا (ع) 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.