حسینی: قلعه نویی جز قهرمانی به چیز دیگری راضی نمی‌شود/ مذاکراتی با استقلال و پرسپولیس داشتم

بازیکن جدید تیم فوتبال سپاهان گفت: تیم‌های امیرقلعه نویی همیشه برای قهرمانی می‌جنگند و او جز قهرمانی به چیز دیگری راضی نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد رضا حسینی بازیکن جدید تیم فوتبال سپاهان اصفهان در حاشیه مراسم تقدیر از طرف باشگاه سابقش ذوب آهن اظهار کرد: بله از باشگاه بزرگی مثل ذوب آهن، بازیکنان خوب، کادر فنی و مدیریت این باشگاه غیر از این انتظار نمی‌رود و کسی در اینجا با ناراحتی نمی‌رود و  به این تیم نمی‌آید. خدا را شکر که من چندین سال است که در باشگاه ذوب آهن بدون تنش، مصدومیت و مشکلی گذراندم و در آخر هم با رضایت طرفین از باشگاه جدا شدم. من می‌توانم بگویم که جزء خوبی، مهربانی و روز‌های خوب در ذوب آهن چیزی ندیدم، اما بالاخره سرنوشت و مسیر فوتبالی چیز دیگری برایم در نظر گرفت و امسال در اصفهان ماندم و در خدمت باشگاه سپاهان هستم.  

از روز اول لیگ نشان می دهیم که سپاهان یک تیم قهرمان است 

حسینی درباره اینکه وضعیت سپاهان چطور است و برای قهرمانی وارد مسابقات لیگ برتر می‌شوید، بیان کرد: تیم‌هایی که قلعه نویی هدایتشان  را برعهده دارد همیشه برای قهرمانی می‌جنگند و قلعه نویی به جزء قهرمانی به چیز دیگری راضی نمی‌شود و در ذوب آهن هم همین طور بود. همچنین سپاهان که چند سال نتیجه نمی‌گرفت با حضور قلعه نویی فصل گذشته نایب قهرمان لیگ شود و سهمیه آسیایی گرفت و حتی این تیم اصفهانی تا روز‌های آخر لیگ هم شانس قهرمانی داشت. امسال هم تیم خوبی بسته شده است و تمرینات خوبی در پیش فصل پشت سرگذراندیم و بازیکنان خوبی اضافه شدند و در بازی‌های دوستانه هم خوب کار کردیم و آرام آرام داریم به شرایط جسمانی و تکنیکی می‌رسیم تا انشاالله با قدرت لیگ را شروع کنیم و از روز اول نشان بدهیم که سپاهان یک تیم قهرمان است.  

اگر از تیم ذوب آهن حمایت شود می تواند مدعی قهرمانی باشد 

او درباره اینکه ذوب آهن توانایی قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را دارد، گفت: ذوب آهن همیشه در لیگ قهرمانان آسیا خوب کار کرده است و تجربه فینالیست شدن هم دارد، اما من فکر می‌کنم به این تیم اصفهانی یک مقدار کم لطفی شده است و چه فصل قبل که من بودم و چه امسال این موضوع مشهود است. به هر حال  باید از آذری حمایت شود، چون خیلی زحمت می‌کشد و یک مقدار تنهاست اگر این تیم  حمایت مالی و روحی شود به طور حتم با وجود اینکه الهلال تیم قدرتمندی است، اما این تیم می‌تواند جزء ۴ تیم برتر آسیا قرار بگیرد و حتی  به فینال آسیا برود. ذوب آهن  یک  تیم بی حاشیه هست و این چند سال همواره جزء مدعیان لیگ برتر و جام حذفی بوده  و در لیگ قهرمانان آسیا هم حضور داشته است و فکر می‌کنم یکی از تیم‌های پرافتخار ایران است و اگر یک مقدار از سوی رده‌های بالا و مسئولان کارخانه ذوب آهن حمایت شود  این تیم می‌تواند برای قهرمانی مدعی باشد.  

بازیکن سابق ذوب آهن درباره لوح اهدایی که به او  دادند و بازیکنان توپ امضا شده را به او دادند، گفت: بازیکنان لطف کردند و توپ لیگ قهرمانان آسیا را امضا کردند و من در این چند سال که در اینجا بودم بچه‌ها همواره به من لطف داشتند و من هم آن‌ها را خیلی دوست دارم و همین باعث شده که اکنون در اینجا باشم.  

احترام حرف اول در باشگاه ذوب آهن می زند 

حسینی درباره اینکه هواداران ذوب آهن او را خیلی دوست دارند، گفت: بله  احترام حرف اول در این باشگاه می‌زند چه وقتی که بازیکنی بخواهد برود و چه زمانی که می‌خواهد به این باشگاه بیاید و با احترام می‌آید. بازیکن جدید در طول حضورش در باشگاه همه بازیکنان با احترام با او  برخورد می‌کنند و همه چیز با رضایت طرفین است. به نظرم دلیل این موضوع ثبات در مدیریت باشگاه ذوب آهن است و مدیریت توانمندی که آذری دارد. من فکر می‌کنم ذوب آهن یکی از بهترین باشگاه‌های ایران است و در این چند سال به این صورت بوده است.  

انگیزه ام از رفتن به سپاهان شخص قلعه نویی است 

حسینی درباره اینکه چه شد که به سپاهان پیوست، تصریح کرد: من ۲ سال پیش با امیر قلعه نویی  کار کردم و شناختی از او داشتم و یکی از انگیزه‌های من برای رفتن به تیم سپاهان خود شخص قلعه نویی بود. انگیزه بعدی من این بود که سپاهان پرافتخارترین باشگاه ایران است و تنها تیمی که در باشگاه‌های جهان بازی کرده است و واقعا خوشحالم که به تیم بزرگی رفتم. همچنین من از ته قلبم دوست داشتم به سپاهان بروم و امیرقلعه نویی بالای سر این تیم است و یک باشگاه با نظم و انضباط است.  

او در پایان درباره اینکه از باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس هم پیشنهاد داشت، تصریح کرد:  بله مذاکراتی با استقلال و پرسپولیس داشتم، اما بعد از اینکه همه جوانب در نظر گرفتم تصمیمم بر این شد که بنا به همان دلایلی که گفتم سپاهان را انتخاب کنم. همچنین اکنون هم اینجا در خدمت شما هستم و از انتخابم راضی هستم و خیلی خوشحالم که این انتخاب کردم و در خدمت دوستان و هواداران سپاهان هستم.  


 بیشتر بخوانید:

قلعه نویی: مربیان و بازیکنان به خاطر تعویق بازی‌ها بلاتکلیف هستند/برای استفاده از جوانان قانون ۴ تعویض را بگذارند

تابش: کی روش استنلی پنجشنبه به اردوی تیم اضافه می شود

تمدید قرارداد هافبک مجارستانی تیم فوتبال سپاهان با این تیم


انتهای پیام/ 

اظهارات حسینی در خصوص آخرین وضعیتش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.