قلعه نویی: مربیان و بازیکنان به خاطر تعویق بازی‌ها بلاتکلیف هستند/برای استفاده از جوانان قانون ۴ تعویض را بگذارند

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: مربیان و بازیکنان به علت تعویق بازی‌ها بلاتکلیف هستند و امیدوارم هر چه سریعتر تکلیف مشخص شود.  

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیرقلعه نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره پیروزی این تیم برابر تیم پیکان در چارچوب دیدار تدراکاتی اظهار کرد: در ابتدا از مجموعه ورزشی باشگاه پیکان تشکر می‌کنم چرا که این باشگاه همواره در این مسائل پیشگام بوده است. بحث برد و باخت در این بازی مطرح نبوده است و بیشتر هماهنگی  و شناخت نیرو‌های جدید در بازی تدارکاتی مهم است. هرچند ۵، ۶ بازیکن از هر ۲ تیم نبودند، اما در مجموع من از بازیکنانم به علت اینکه در فشار بدنسازی هستیم راضی بودم.   نیمه اول به خاطر هوای گرم  نتوانستیم خوب بازی کنیم، اما در نیمه دوم کیفیت بازی بهتر شد. به هر حال ما باید نقاط ضعف و قوت خود را در این بازی‌ها شناسایی کنیم و  انشالله ۲، ۳ بازیکن دیگر به ما اضافه شوند تیممان تکمیل می‌شود.  

قانون مداری بهتر بود از ۴ سال پیش اجرا می شد 

او درباره اینکه زمان آغاز بازی‌های لیگ هنوز مشخص نیست و این تاخیر آسیبی به تیم‌ها نمی‌زند، گفت: من یک زمانی مربی تیم ملی بودم بعد از جام ملت‌های اروپا اجلاسی برگزار شد که ما به آن  اجلاس رفتیم و آن موقع ۲۰۰۶ بود که آن‌ها برنامه ۲۰۲۰ خود را دادند. ما اکنون در فشار بدنسازی هستیم و برای ۱۱، ۱۲ مرداد ماه بدن‌ها را آماده کرده بودیم و نمی‌دانم مشکلات چیست. متاسفانه در کشور ما افراط و تفریط وجود دارد نه به زمان گذشته که خیلی راحت می‌گرفتند نه به الان که آن قدر سخت می‌گیرند. البته خوب است که قانون مداری کنیم، اما قانون مداری بهتر بود که از ۴ سال پیش شروع می‌شد و این همه بدهی باشگاه‌ها نداشتند، اما اکنون سخت گیری کردند و این هم خوب است، ولی طوری نباشد که افراط و تفریط صورت بگیرد. مربیان و بازیکنان بلاتکلیف هستند و امیدوارم هر چه سریعتر تکلیف مشخص شود.  

او درباره اینکه لیگ دیرتر شروع شود از آن طرف زودتر به پایان می‌رسد و شاهد فشردگی بازی‌ها خواهیم بود، بیان کرد: بله تیم ما در نیم فصل دوم بیشترین ضربه را از برنامه بازی‌ها خورد و ۲ ماه لیگ تعطیل شد و بازی‌ها پشت سرهم و پرفشار بود. به هر حال اگر خوب برنامه ریزی کنیم همه چیز به خوبی مشخص می‌شود.  

پیشنهاد بالا به کی روش برای یک ماه پیش بود 

قلعه نویی درباره اینکه کی روش استنلی هم بازگشت و آیا تیم سپاهان بیشتر از رقم پیشنهادی سایر تیم‌ها به کی روش داد، گفت: بله باشگاه با این بازیکن به توافق رسیده است و انشالله به تیم ما بازمی گردد. پیشنهاد بالای برخی از تیم‌ها به کی روش  برای یک ماه پیش بود و سئوال بعدی را بپرسید!

او درباره محرومیتش از سوی کمیته انضباطی گفت:   این سئوال بیات شده است و نظری ندارم.  

امیری در لیست بازیکنان ما بود 

قلعه نویی درباره اینکه وحید امیری قبل از پرسپولیس با تیم سپاهان به توافق رسید، گفت: نه همچین چیزی نبود. به هر حال وحید امیری بازیکن  خوبی است و توافقی صورت نگرفت، اما در لیست بازیکنان ما بود و آدمی نیستم که دروغ بگویم.  

سرمربی سپاهان درباره پرداخت‌های دلاری برخی از تیم‌ها به بازیکنان جدید خود گفت: وارد سئوالات  حاشیه‌ای نشویم.  

من هر جا بروم دنبال اثرگذاری هستم 

او درباره حضور بازیکنان جوان در تیم سپاهان اظهار کرد: من هر جا بروم دنبال اثرگذاری هستم و همیشه یک تیم سایه درست می‌کنم. شما ببینید که من چند سال از استقلال رفتم، اما هنوز نورافکن، حسینی و کریمی در این تیم بازی می‌کنند. اینجا هم به این صورت عمل می‌کنم و تیم سایه درست کردیم که آینده سپاهان باشد. قرارداد‌های بازیکنان هم ۲، ۳ ساله کردیم که به مشکل برنخوریم. جوانان خوبی  در اختیار داریم  و امیدوارم روز به روز پیشرفت کنند تا  آینده سپاهان بیمه شود.  

پیشنهاد می کنم که قانون ۴ تعویض را اجرا کنند 

قلعه نویی درباره اینکه شما جوانان را گرفتید، اما یکسری از تیم‌ها خواستار افزایش سهمیه بزرگسالان خود شدند، گفت: از آن گونه حرفهاست که جواب بدهم باز محروم می‌شوم. اما من یک پیشنهاد دارم که تعویض‌ها را ۴ بازیکن کنند و یکی را برای بازیکن جوان و امید بگذارند و ۲۰ بازیکن روی  نیمکت باشند. به هر حال  فتاحی سال گذشته کار خوبی کرد و  بحث ۲۵ ساله‌ها را مطرح کرد. اگر قانون بین المللی اجازه بدهد و علاوه بر ۳ تعویض یک تعویض هم برای بازیکنان جوان و امید باشد خیلی خوب است تا مربی بتواند به جوانان هم بها بدهد و به جای اینکه لیست بزرگسالان  را ۲۰ نفره کنند این قانون را بگذارند به نظرم بهتر است.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار