آذری: بازیکنان سرباز ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا حضور خواهند داشت

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان درباره شرایط این تیم برای حضور در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید آذری، مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان درباره شرایط بازیکنان سرباز این تیم که در تراکتور تبریز حضور دارند، بیان کرد: چند روز پیش با سردار کمالی (رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح) جلسه‌ای داشتیم که از او تشکر می‌کنم. فکر می‌کنم کار احسان پهلوان تمام شده و او تا ۲ روز آینده به ما اضافه می‌شود. دانیال اسماعیلی فر و مهدی مهدی پور هم با توجه به شرایطی که داشتند، قرار شد کارهایشان انجام شود تا آن‌ها را در لیگ قهرمانان آسیا در اختیار داشته باشیم.

او افزود: ستاد کل نیرو‌های مسلح کمک زیادی به ما کردند و قرار است این ۲ بازیکن هم در دیدار با التحاد همراه ما باشند، اما حضورشان در زمین منوط به نظر کادرفنی است. بازی‌های فوتبال قابل پیش بینی نیست، اما وقتی سرمربی ما با این قدرت صحبت می‌کند که به فینال می‌رسیم، به طور قطع از عملکرد بازیکنان و کیفیت آن‌ها با خبر است.

آذری ادامه داد: تیم شایسته‌ای هستیم و تلاش می‌کنیم. تا نتایج خوبی بدست آوریم. به امید خدا بازیکنان سرباز هم به ما اضافه می‌شوند و باید کمک به باشگاه هم انجام شود، زیرا فکر می‌کنم تقابل با الاتحاد جز مهم‌ترین بازی تاریخ باشگاه ذوب آهن است.   زیر پرچم ایران بازی می‌کنیم و نماینده کشور هستیم و امیدوارم همه این درک را داشته باشند که ذوب آهن نماینده اصفهان نیست بلکه نماینده ایران است و باید به این باشگاه کمک کنند. به منصوریان، کادرفنی و بازیکنان اعتقاد کامل دارم.

مدیرعامل ذوب آهن در خصوص بحث بودجه گفت: قرار است بحث بازنگری بودجه انجام شود و امیدوارم مسئولان نگاه ویژه‌ای به باشگاه دارند و همان ۵۰ میلیارد تومان بازگردد، هرچند مدیرعامل و ... درحال تلاش هستند تا کمک‌های بیشتری انجام شود. امسال وضعیت وحشتناکی در قرارداد‌ها بود و اگر ذوب آهن نمی‌خواهد از قافله عقب بماند، باید خودش را وقف دهد، اما باید ببنیم استراتژی مدیران چه خواهد بود.

وی در پایان گفت: اگر بخواهیم در لیگ برتر بمانیم، این بودجه کفایت می‌کند، اما اگر هدفمان شکست الاتحاد و ... باید ببنیم سهماداران و ... چه تصمیمی می‌گیرند.


بیشتر بخوانید:

نقل و انتقالات ذوب آهن با جذب یک اروپایی به پایان می‌رسد

جمشیدی: به پرسپولیسی‌ها مشورت دادیم/ دنبال محرومیت شکاری هستیم

محل برگزاری بازی‌های ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد


انتهای پیام/

اظهارات مدیرعامل ذوب آهن اصفهان درباره شرایط تیمش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار